|
|
| Zehra |
kheb in een boekje een prachtig bloesje gezien... I must have it... MAAR: 159 euro :(
en dan gister in de winkel een ander bloesje gezien (met de nadruk op de -je: ze hebben de gebruikte stof geminimaliseerd volgens mij) was ook prachtig maar ook 70 euro. voor mij is da duur zoiets. vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nyah
Wat ook wel grappig is.. typisch aan vrouwen: ff voelen aan de kleren, is t stofje wel zacht genoeg? :p
|
Ik ben geen vrouw, maar als iemand een zacht stofje draag zit ik er toch gewoonlijk aan te frutselen....vanuitgaande dat ik de persoon in kwestie ken hé :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
kheb in een boekje een prachtig bloesje gezien... I must have it... MAAR: 159 euro :(
en dan gister in de winkel een ander bloesje gezien (met de nadruk op de -je: ze hebben de gebruikte stof geminimaliseerd volgens mij) was ook prachtig maar ook 70 euro. voor mij is da duur zoiets. vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is... |
pics? :D
nog n maandje zeker en dan ist weer solden, dus nog fkes wachten... ;) |
|
|
| kirstolas |
| Sommige zeggen dat kleding te duur is, en das volkomen terecht maar vergeet ni dat de dollar momenteel heel laag staat dus over de plas kunt ge veel kopen voor weinig geld. Heb nu juist een paar K-swiss besteld van 60 dollar, omgerekend 45 euro!! Zo weinig heb ik al heel lang ni meer betaald voor een paar sportschoenen. Ik koop natuurlijk ni alles online maar mijne schoenmaat is al jaren ni meer veranderd dus daar zit ik wel safe. Voordeel is natuurlijk wel dat ik iemand ken in de states die regelmatig het thuisland komt bezoeken en ze dus gewoon aan mijn deur komt brengen. Dacht dat het 35 dollar was om ze met fedex of zo te laten brengen. Als ge nu voor een hoger bedrag koopt dan valt het nog mee maar ben echt ni van plan om 35 te betalen op een paar van 60. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | | Originally posted by Zehra vraag me echt af hoeveel winstmarge er op zo een dingen is... |
ow my god ... will i become like this :eyes:
:p
noO° :toothless
volgende aankoop: extra uitgaans kledij ... :p ... en jah, es uitzien naar de sensation white spulletjes eh ... want kheb dus niks wit eh ... behalve tshirt :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|