return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Nieuwe kleertjes

Xilver
quote:
Originally posted by Nyah
LOL :haha:

:eek: omfg :nervous:

Damn... I'll stick to boxers, thank you :p
Tiger777
In dat geval is DIT zeker iets voor jou!
Gladius
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht... Alleen ik heb m op me werk laten liggen :( Net als me nieuwe plaatjes... :( Vanmiddag maar even ophalen dan... Ik was door 2 broeken heen gesleten dus jah... dan is het gewoon tijd voor een nieuwe... Hij is van Capsize, heeft knopen en geen rits, en is "bootcut" maar het daadwerkelijke type weet ik nu even niet... Nu nog nieuwe schoentjes en ei is weer als nieuw :)

haha =), ei heeft duidelijk begrepen dat het minder aan het gaan is met dit forum en dat er meer creativiteit moet zijn ;).
btw, creatief zijn om 7uur 's morgens? :conf:
Kleren boeien mij niet echt, ik ga meestal enkel iets kopen als de rest helemaal versleten is =>.
Tiger777
^^ik ook. Kleren zijn om te verslijten.. maar dat heeft waarschijnlijk veel te maken met mijn gierigheid...
djcresto
om één of andere reden vraag mij niet dewelke :p koop ik sinds ik ze zelf moet betalen veel meer kleren dan vroeger. Maar dan nog probeer ik hier zeker geen fortuinen aan te hangen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium