return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
DJ Mag is dissing Dj Tiesto

basvh
quote:
Originally posted by HBtje
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over :rolleyes:

1: wat is er arrogant aan draaien voor 25 000 man?
2: uitgenodigd worden om de games te openen is een eer. En het lijkt me dan ook logisch dat ie dat dan met een smile doet. Het is geen PVD die er als een saggereinige kut/zoutzak erbij staat.
3: Dus hij is arrogant/naast zijn schoenen gaan lopen omdat de sporters niet weten wat ie aan het doen is?
4: DJ MagUitreiking: DJMAG wist dat ie 2 concerten zou doen en ze wisten dus donders goed dat er mogelijkheid was dat hij niet zou komen. Dat tiesto voor zijn concert kiest i.p.v die prijs is juist een teken dat ie niet alleen voor de eer gaat aangezien als hij zijn ego had willen strelen gewoon die prijs zou opgehaald hebben.
Djeebie
En als DJ Mag het echt zo heeft gehad met Tiësto had die kerel van dat blad ook niet de award naar Arnhem moeten brengen.
Chicane
Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Chicane
Kan me herinneren dat Paul van Dyk ook niet zo'n brandschone 'opdaag'-percentage heeft :)

Das alleen alsie in Den Haag draait :D
Asperge
Als Tiesto nu een beetje ballen heeft zegt ie gewoon tegen dj mag van ja jongens ik doe volgend jaar niet meer mee aan jullie kutpoll want die stelt toch geen reet voor:haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland