|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ik vind Nederlandse vrouwen in het algemeen zeer onverzorgd bijlopen. |
What planet are you from? |
|
|
| TOR |
| seffes een special rond Lost op vt4 |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
What planet are you from? |
Nee echt waar. Natuurlijk niet die lekkere hollandse meiden van de tv, maar gewoon alledaagse hollandse grieten vind ik (tijdens de dag) er nogal slordig bijlopen. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by TOR
seffes een special rond Lost op vt4 |
Ja ik las het net. Special rond de ontknoping van het eerste seizoen. Is het vandaag de laatste aflevering of zo? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ja ik las het net. Special rond de ontknoping van het eerste seizoen. Is het vandaag de laatste aflevering of zo? |
Ik dacht dat de special ging over het leven van de passagiers voor de crash...
Van de vt4-site: "Vanavond verwent VT4 de kijker met een unieke special over het eiland en zijn huidige bewoners. We maken een reis doorheen de levens van de overlevenden en we komen heel wat te weten over hun verleden en wat ze precies deden voor de crash. Zowel voor de trouwe fan als voor de nieuwe LOST-kijker is deze special een unieke gelegenheid. De trouwe kijker leert de overlevenden opnieuw en op een andere manier kennen. En diegene die nog nooit naar LOST keken, kunnen met deze special probleemloos inpikken om de komende laatste twee afleveringen te kunnen volgen." |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|