|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
24 aflevering 416...
gemaaaaaaaaaaaaaaan!!! echt de beste aflevering van reeks 4 totnutoe!:eyespop: |
+1 :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by e-merge
Kan ook ni meer wachten op nieuwe aflevering van Lost.
Daarna is het zelfs nog langer wachten:(:( :
|
idd.
De laatste aflevering gaat 2u duren :eyes: :toocool: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Next episode of Lost is S01E21 and airs on 27 Apr 05. The title of the episode is Lost: The Journey
Last episode was S01E20 called Do No Harm which aired 6 Apr 05. |
ep .20 vanaf morgen dus op nerwsservers, xdcc yda yada beschikbaar, I can hardly wait :D, iemand een deftige hdtv rip van ep 20, download altijd de regular rips van LOL die normaal wel in orde zijn, deze keer liep het geluid beetje achter en af en toe tijdens de afleveriung liep er wat fout met het beeld, maar goed we klagen niet.
anyhow Ep. 20 wordt friggin nice I tell ya :D and Kate rox your world :p
arg ik zit vast in 24 heb alle afleveringen t.e.m 16 ma ik mis aflevering 8, nu kank ni verder zien dedju, iemand die goed sourceje weet :p ? |
|
|
| pooley |
Lost echt zo goed?
Men broer heeft der een ganse nest op me pc gezet maar nog geen zin gehad om dat te zien :/
Is doen dan maar :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Lost echt zo goed?
Men broer heeft der een ganse nest op me pc gezet maar nog geen zin gehad om dat te zien :/
Is doen dan maar :) |
Echt geweldige serie, ge gaat het u echt ni beklagen als ge het bekijkt
opm. als ge nu begint met te kijken zitte doffice tot deze morge aan uwe pc gekluisterd, echt heel verslavend :toocool:
OPROEP: Need downloadable source for 24 se04e08 ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|