|
|
| Nabistai |
Matrousjka's is inderdaad indrukwekkend, al denk ik dat de sterke cast er veel mee te maken heeft :)
Ook nog even vermelden dan 'de rechtvaardige rechters' wellicht 1 van de slechtste programma's ooit is op canvas. Ze hadden het maar bij hun radioprogramma moeten houden imo. |
|
|
| Kaidreas |
^Word, ik vind het ook maar iets voos eigenlijk
ze lezen da allemaal gewoon af van hun blad. kvind het zo fake als iets eigenlijk. |
|
|
| Gladius |
| heh die vtm toch, altijd de beste van de vrt pakken, in dit geval de halve cast van in de gloria... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Matrousjka's is inderdaad indrukwekkend, al denk ik dat de sterke cast er veel mee te maken heeft :)
Ook nog even vermelden dan 'de rechtvaardige rechters' wellicht 1 van de slechtste programma's ooit is op canvas. Ze hadden het maar bij hun radioprogramma moeten houden imo. |
vroeger hadden ze nog degelijke panelleden, maar tegenwoordig is er idd niet veel meer aan.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
vroeger hadden ze nog degelijke panelleden, maar tegenwoordig is er idd niet veel meer aan.. |
Inderdaad! Het is zo compleet niet meer grappig wanneer ge de grappenmakers zelf ziet...
Plus, tegenwoordig zijn het allemaal arrogante zelfingenomen ik-ben-de-beste-comedian-van-België-althans-dat-denk-ik onnozelaars (Bert Kruismans anyone? :rolleyes: ) die daar puur en alleen zitten om elkaar de loef af te steken, en aldoende wordt het eigenlijke doel van het programma compleeeeeet voorbijgestreefd. Zonde... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|