return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Pay & Go groovecity

emma
Ik ga vanavond naar Pay & Go groovecity in Brussel (www.paygogroovecity.be)

had verwacht dat er eigenlijk al een topic over te vinden zou zijn hier maar dat was niet het geval...

Gaat er niemand naar dit geweldig feestje ?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er vroeger nog nooit iets van gehoord had maar na deze line up te zien vond ik het toch wel de moeite om eens een kijkje te gaan nemen (en vriendin van me heeft ook nog eens kaartjes gewonnen dus das nog een voordeel)

enkele namen die in de line-up staan zijn : Laurent Garnier, monika cruise, david morales, frankie knuckles, etienne de grecy, ....

best wel de moeite dacht ik zo !
lievez
ah ik ga ook vanavond.

vrienden waarmee ik ga zijn al 2 jaar achter elkaar geweest en vonden het telkens een goed feestje. Er is leuke sfeer en goede muziek weten ze me altijd te vertellen.
Drank is 2 Euroz en het eten is daar naarschijnt heel duur.

20h vind ik vroege starte want heb ook gehoord dat het maar vanaf 12h "vollenbak" begint te zijn :)

Voor iedereen die gaat maakter 't beste van, kdoe da ook :p
Nabistai
Yep is zeker een zalig feestje. De laatste 2 jaar was ik aanwezig maar vanavond moet ik naar een verjaardagsfeestje... Tzal een beetje van de sfeer daar afhangen of ik toch nog naar Groovecity afzak :p
Tiger777
Was al een toppicje over hoor...ergens. Ik ga zeker gaan, heb mijn ticketjes al:)

Zal wel een leuk feestje worden, net als vorig jaar :)
Xilver
Ik ga naar Highlite vanavond, in Kortrijk... naar 't schijnt ga ik daar draaien...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium