|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Same here :D
Maar ik duik maar eens m'n bed in. |
ik ook..ben inmiddels bij 1.8...:p |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
derTIen - twiNTig
duiZEnd - ......
TI NT
ZE ..
nou ik geef hem gewoon weg :)
btw niet in hoofdletters volgens mij he! |
Eindelijk! Er zijn meerdere manieren om aan TINT te komen en dus ook aan het antwoord, maar tot deze was ik nog niet gekomen. |
|
|
| Glaniskanis |
ik zit weer is vast :)
| quote: | Op het eiland van de bron der waarheid, is maar weinig te beleven en Hagar vaart naar het eiland Trepelstende dat iets verderop ligt en bewoond lijkt te zijn.
Op het eiland vindt hij echter maar één gebouwtje.
Als Hagar daar aanklopt, blijkt de bewoner Ebrord Huizinga, een accountant uit Friesland, te zijn, die zijn leven gewijd heeft aan het oplossen van een rekenprobleem.
Hij kreeg de tip om te gaan wonen op dit eiland, niet in het meest voor de rust. Hagar meende de oplossing te hebben toen hij voorstelde om met de vraag naar het eiland der waarheid te gaan.
Edoch de koene Fries wilde kost wat kost zelf het probleem klaren. Fryslan Boppe!

Wat is de uitkomst van deze vergelijking? |
Ik heb door dat je de streepjes moet tellen maar dan kom ik er nog niet uit :) |
|
|
| octaaf |
| heeft er iemand een hint voor puzzel 7 over de brief van hagar's liefje....??? |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by octaaf
heeft er iemand een hint voor puzzel 7 over de brief van hagar's liefje....??? |
Als je de tekst selecteerd zie je misschien de weg naar het antwoord |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|