return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Na een feest? (After of niet)

eieregooie
quote:
Originally posted by Freezel
Is dat nog steeds ritueel om op elk station het meest ranzigste te halen? ;)

Hehehe, ja maar alleen voor Flow :p Heb m laatst weer Wasa gevoerd :D
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Original
Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf :stongue: )

Ik after trouwens mischien 1x in de 2 maanden ofzo, best netjes toch :D
En afteren hoeft niet altijd met drugs.:o.. kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.:p

hehe, eindelijk... ik begon me al een beetje alien te voelen... ;)

en die brinta... zo vies, maar zo goed werkzaam op een after, hihi! hopjesvla doet het trouwens ook altijd erg goed... ook als je er een andere bestemming voor hebt, zoals in ons geval ooit is geweest: foodfight, hihihihi :D :D :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Original
Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf :stongue: )

Ik after trouwens mischien 1x in de 2 maanden ofzo, best netjes toch :D
En afteren hoeft niet altijd met drugs.:o.. kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.:p

Die brinta laatst zag er echt TE ranzig uit man...
tijs08
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hehe, eindelijk... ik begon me al een beetje alien te voelen... ;)

en die brinta... zo vies, maar zo goed werkzaam op een after, hihi! hopjesvla doet het trouwens ook altijd erg goed... ook als je er een andere bestemming voor hebt, zoals in ons geval ooit is geweest: foodfight, hihihihi :D :D :D

Haha, nou je staat zeker niet alleen!

De meeste afters staan sterker in mijn herinneringen dan de feestjes van die avond :)

En dat met die hopjesvla komt mij erg bekend voor... alleen was het bij ons chocolade slagroom vla :stongue:
Eye-Riz
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ja, chocladeslagroomvla zal het ook vast goed doen, hihihih!
grappig he, dat je dan afters vaker bij blijven!! heb hetzelfde.. maar komt ook omdat die uiteindelijk meer betekenis hebben.

denk ik dan ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland