return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Na een feest? (After of niet)

NoisyNeil
Nooit.

De eerste beste vreettent in, eventjes wat vette snacks wegwerken richting huis en pitten maar... om 7 uur 's ochtends heb ik echt geen trek meer in nog meer feesten (in het geval van een groot feest)

Soms duurt een feest ofzo maar tot 5 uur, dan wil ik nog wel eens een kroeg ofzo induiken. Maar meeste zijn tot 7 uur, nee... dan heb ik echt geen fut meer hoor!
Smirnoff
Ik moet bijna altijd nog 1,5 uur met de trein, voor ik dan per ongeluk in de juiste trein gestapt ben (neem meestal gewoon een gele) en ben aangekomen in m,n woonplaats moet ik eerst nog vanaf het station naar huis lopen met m,n zatte kop na een paar sausijzebroodjes en chocolademelk ofzo kom ik dan vaak toch thuis op de bank terecht waar ik in slaap val bij die stomme belspelletjes van rtl4 en rond een uur of 3 weer wakker wordt.

Nee, afteren is nix voor mij :crazy:
Eye-Riz
kan me voorstellen als je 1,5 uur met het openbaar vervoer moet. dan zou ik het ook echt niet doen. bah...
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Eye-Riz
altijd lekker thuis chillen met je vrienden, soms nog bijna leuker dan het feestje waar je bent geweest :D

Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf. Te veel zuipen icm met feesten tot 7 uur is naar mijn ervaring echter dodelijk voor een after.
Original
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Zekers! Wij hebben wel wat knotsgekke malle aftertjes gehad die langer in het geheugen gegrift staan dat het feest zelf.

Op de afters maak ik altijd de leukste dingen mee, komt soms ook omdat er mensen van verschillende feesten naar de zelfde after komen.
En zoals andere al hebben gezegt, soms is de after nog leuker dan het feest zelf.(en soms duurt ie ook langer dan het feest zelf :stongue: )

Ik after trouwens mischien 1x in de 2 maanden ofzo, best netjes toch :D
En afteren hoeft niet altijd met drugs.:o.. kan ook met een sloot cola/kofie en een pak brinta.:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland