|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Donna
idd met een aantal mensen bij iemand thuis lekker met een bak thee en een dikke joint afteren is echt megalekker,ookal zijn we hier thuis ookal weer ruim een jaar braaf en gaan we na de forumpjes ff afstruinen lekkah naar bed.
Een afterclub vink een vreselijk onsmakelijke bedoening,veelal ppl die net geen overdosis GHB in hun donder hebben die met soms zeer aparte stuiptrekkingen van hun gezicht een andere aan lager wal geraakte tracht te verleiden tot een potje gangbang in de doka:roll:
Ben er wel nie vaak geweest maar vaak genoeg om te weten dat mn mondhoeken vreselijk cynisch zo'n beetje op mn tenen hangen gedurende mn observaties en daar krijg ik alleen maar expressie-rimpels van!:eek: |
ik had het niet beter kunnen zeggen :D :p |
|
|
| nwopper |
Na een feest....
...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...
...meestal prop ik mezelf dan in een overvolle trein om tegen het raam aangedrukt te worden terwijl degene die tegen me aan staat te schurken uitgebreid een joint rookt en de hele trein vergast....
...eenmaal uitgestapt sjok ik Utrecht Centraal op, ga in de km lange rij (alle passagiers van de trein hebben honger) staan voor het eerste de beste broodjeskraampje dat we zien....
...knabbelend op mijn broodje loop ik naar het bus/tramstation en kom erachter dat de tram pas over een uur vertrekt dus besluit ik maar een uur te vernikkelen in de kou....
...als ik de tram uitkom moet ik nog een teringend strompelen naar huis, daar schop ik mijn plakkerige zooi uit en kruip in bed en kom er niet meer uit VOOR 4 uur...
Hmmm...afterparties zijn nix voor mij.... Ik ben simpelweg te dood om nog enige vorm van dansen te kunnen ontwikkelen op een afterparty...misschien als je zo'n dikke berg speed/xtc of whatever achter je kiezen hebt maak je er nog wat van... Maar of dat zo leuk is... |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by nwopper
Na een feest....
*en verder*
|
Koekje erbij? :D |
|
|
| Matthijs |
| Ook geen afterparties voor mij; zaterdagochtend moet ik ivm met werk altijd vroeg opstaan (5 uur), dus dan houd ik het echt niet vol tot halverwege de zondagochtend. Als ik thuis kom soms nog wel even de computer aan, maar daarna ga ik toch echt slapen! |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Chicane
Koekje erbij? :D |
Je plaat blijft steken....:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|