return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Hulde voor ID&T!

@win
quote:
Originally posted by New Wave
achman, lafaard! Ga dan naar Arise. Jij laat je ook makkelijk omlullen door een afzetter!

Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben :p
FunkySimon
Enkele Quotes van de lieftallige sigarenboer dames hier (of zijn het dan sigarenboerinnen?):

"Zeker weer 1 of andere tegnooopartieee"
"WAAAAAAAATTTT 60 EUROO?? Weet je zeker dat dat klopt?"
"60 euro!, ik heb der nog geen 5 cent voor over"
"waar wil je naar toe? Intercitie?"

wist er nog meer maar daar kan ik nu even niet op komen
ze vinden het dus ook redelijk duur :D
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Zeg ik heb ook vrienden die nog niet weten waar ze heen willen en maar geld hebben voor 1 van de 2. Ik moet ook nog twee weken naar Vietnam in de kerstvakantie. Das allemaal niet gratis...

En ik twijfel al langer over dit geheel, het is alleen wel een extra argument voor IC. En Duncan is een held. Hij heeft het id-t forum gesloten, waardoor we nu met de oude forummers een veel beter forum hebben :p

Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!
@win
quote:
Originally posted by New Wave
Ben jij een oud ID&T forummer?!?! OPROTTEN JIJ! We moeten jouw soort hier niet! Alles wat met ID$T te maken heeft moet uitgeroeit worden!
De kakkerlakken van de samenleving!!!

:haha:

Ik ben hier gekomen met een missie, jouw irriteren :toothless
Maar ik heb net zo'n hekel als jij aan id-t, alleen IC geniet daarin al jaren een uitzonderingspositie :)
jp
En Mysteryland...

Trouwens: hardcore terug anders zwaait er wat Duncan :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland