return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Hulde voor ID&T!

@win
Mooi stukje van die Badu inderdaad. Ik zelf kan Duncan niet anders dan geniaal beschouwen. En dit zeg ik dan ook marketing-technisch oogpunt, iets dat me vanuit mijn studie interesseert.

Ten eerste wint de man sympathie van vele mensen waar hij die al een tijdje kwijt was. Ten tweede maakt hij de bezoeker blij met een kostenreductie en als er iemand is die altijd zeikt over geld dan is het de gemiddelde Nederlander wel. Maar het derde en belangrijkste punt is dat hij er zelf eerder op vooruit gaat dan achteruit.

Veel forummers op allerlei fora en andere partypeople hadden IC al zo ongeveer afgeschreven. Dit in tegenstelling tot andere jaren waar je gewoon zag dat dit nou net een feest was waarbij iedereen samen kwam, of je nu van techno, trance, club of whatever houdt. Oftewel iedereen was er gewoon. De reacties dit jaar op vooral de line-up waren in veel gevallen negatief en het zag er dus ook naar uit dat weinig doorgewinterde housefreak/kenners naar de RAI zouden afreizen. Maar door de actie van Duncan slaat de stemming ineens om. Je leest overal en hoort van veel mensen dat ze nu wel weer gaan of in ieder geval de optie om te gaan overwegen. Het charme offensief heeft wonderwel gewerkt! Ik denk dat mensen nu ook weer wat positiever gaan denken over id-t. Feestjes van id-t worden misschien nu voor de mensen die zich hadden terug getrokken in de clubs en de kleinere feestjes wee eens de moeite waard.

Duncan heeft zijn ongelijk toegegeven en doet een handreiking naar ons als bezoekers van zijn evenementen. Ik vind dat heel wat voor iemand die nooit tegen kritiek kan. Niet eens van een paar snotapen die op het oude forum van id-t zaten (waaronder ikzelf dus). De man verdient hierbij zijn credits. Niet dat hij nu opeens een heilige wordt, want dat predikaat verdient de man ook absoluut niet. En dit stuk is ook zeker niet om id-t te verheerlijken, want dat bedrijf is ook niet meer wat het geweest is. Maar bij deze wel Hulde voor Duncan en Id-t!
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Jappio
Volgens mij bepaal je nog altijd zelf of je een kaartje koopt of niet :rolleyes:

Dat het bedrijfstechnisch een goede stunt is ben ik helemaal met je eens. Maar waarom dan toch negatief benaderen? Ik vind dit bijvoorbeeld een heel stuk beter dan UDC die de helft van zijn kaartjes uitdeelt als het niet uitverkocht raakt. Dat is pas naaierij en smiegterig gedrag naar je klanten toe.

Daar ben ik het dus echt helemaal mee eens.. gratis kaarten uitdelen is ECHT zuur als je zo'n heel dom bedrag ervoor hebt betaald. Aan de andere kant: moet je ook maar niet zo dom zijn om er zoveel voor te betalen!!
John
zelfs ik, waarschijnlijk neerlands grootste armoedzaaier, overweeg nu naar IC te gaan.

vind het wel een goeie actie van id&t. als er volgend jaar echt een prijsverlaging plaatsvind kan ik dat alleen maar toejuichen. ik vraag me alleen af of de kleinere organisaties er in mee kunnen gaan en niet net zoals de gemiddelde buurtsuper failliet gaan.
Tim81
Lekker dan, 5 jaar lang teveel betaald voor die feesten :(!
Gaan ze het nu proberen goed te maken... Nou ja, beter laat dan nooit!
Eye-Riz
quote:
Originally posted by John
zelfs ik, waarschijnlijk neerlands grootste armoedzaaier, overweeg nu naar IC te gaan.

vind het wel een goeie actie van id&t. als er volgend jaar echt een prijsverlaging plaatsvind kan ik dat alleen maar toejuichen. ik vraag me alleen af of de kleinere organisaties er in mee kunnen gaan en niet net zoals de gemiddelde buurtsuper failliet gaan.

TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.

quote:
Lekker dan, 5 jaar lang teveel betaald voor die feesten !
Gaan ze het nu proberen goed te maken... Nou ja, beter laat dan nooit!

Sorry, maar JULLIE zijn zo dom!! Echt ongelooflijk dat jullie er NU pas achter komen dat jullie teveel hebben betaald. ID&T heeft dan wel de markt verneukt, maar ze hebben wel mooi hun portemonnee gevuld. Zij zijn slim en jullie zijn dom. Schaapjes...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland