return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Hulde voor ID&T!

Massive84
hmm is die actie er nog steeds? 2 halen 1 betalen en 1 extra persoon nemen met je kaartje?

nu zou ik er wel heen willen.
HardKiller
quote:
Originally posted by Massive84
hmm is die actie er nog steeds? 2 halen 1 betalen en 1 extra persoon nemen met je kaartje?

nu zou ik er wel heen willen.

Het is 2 halen 2 betalen, alleen kan je dan met 4 personen gaan :)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by dj_spare
ok de rest heb ik over het hoofd gezien, maar iedereen lijkt wel ineens zo van 'oooh ID&T' terwijl men eerst vrolijk aan het bashen was op ID$T

ja, en daarom is het een goede stunt... ID&T krijgt hun kritiek ook wel te horen. Normaal trokken ze zich daar weinig van aan, waarom ook, ze verdienden bakken met geld. Maar nu zien ze hun kaartverkoop teruggaan, en dan moet je wel iets. ik vind het echt een waanzinnige stunt, omdat het merendeel van het schapenvolk daarmee ook hun mening over ID&T aanpast. Vind het slim bedacht ;)

[edit: het lijkt wel bedacht door een vrouw... meestal zijn alleen vrouwen zo uitgekookt :D]
Teknikol
Toen ik dat stukkie had uitgelezen had ik er aan het eind toch een vieze nasmaak aan overgehouden. Eerst prijzen de spuigaten uit laten lopen om vervolgens lekker quasi empatisch de mensen tegemoet komen. Kan er nix aan doen vinnet gewoon een smerig zaakje. Wel slim gedaan weer natuurlijk.
jp
quote:
Originally posted by Eye-Riz
het lijkt wel bedacht door een vrouw...

Duncan is een paar weken geleden getrouwd :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland