return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Hulde voor ID&T!

kolkiewolkie
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!

Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,

JIJ ZEURT!

:D :D ;)

En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus :p :tongue3 ...
jp
Hebben ze wat van m'n gegraaf te zeggen, terwijl hier een partij off-topic wordt geluld waar je u tegen zegt :rolleyes:
nwopper
:eyes:

Eindelijk zien ze het licht....
ik bedoel maar...8 jaar geleden ging ik nog voor 25 piek naar een groot feest.... Nu is dat zo al 40 euro...dus 80 gulden... :happy2:
New Wave
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Hoho Tim, de adventsweken zijn nog niet begonnen dus van kerst is nog lang geen sprake!

Ik weet zeker dat jij meer cash te besteden hebt dan ik, een dak boven je hoofd hebt, kortom, Tim,

JIJ ZEURT!

:D :D ;)

En mijn foto's zijn ver buiten TA bekend dus :p :tongue3 ...

Ach, adventsweken, bestaan die nog :p? pepernoten en kerstartikelen zijn al 2 maanden te koop in winkels dus het is min of meer al begonnen :p

En als cameraman verdien je geen tonnen hoor :) Ik zit ook behoorlijk krap :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Kunne jullie wel tegen zo'n arm, zielig, verdwaald en dakloos jongetje als ik! Schorem van de bovenste plank, dat zijn jullie!:whip: En dat nog voor de kerst ook, schandalig.:(

Bek hert!

@win, irriteren die New_Wave! Goedzo :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland