return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Johan Gielen stopt bij ID&T Radio

HBtje
quote:
Johan Gielen stopt bij ID&T Radio

Na bijna twee jaar lang, elke zaterdagavond de Nederlandse feestgangers onderweg te hebben opgewarmd, is er een einde gekomen aan de wekelijkse show 'Lift Off' van Johan Gielen op ID&T Radio. Met meer dan 180 uur muziek en 2208 platen is Johan Gielen een van de oudst gedienden op ID&T Radio.

Johan Gielen: "De drukke bezetting van mijn agenda en het groeiende aantal boekingen zorgen er nu voor dat ik tijdelijk genoodzaakt ben een radio pauze in te lassen. Dit betekent overigens niet dat ik helemaal geen radio meer zal doen, meer informatie hierover zal snel op www.johangielen.com te vinden zijn. Voor nu wil graag alle fans, luisteraars en medewerkers van ID&T Radio bedanken voor de afgelopen twee mooie jaren."

Aanstaande zaterdag zal de laatste uitzending van 'Lift Off' van 20:00 uur tot 22:00 uur te horen zijn op ID&T Radio.

ok niet iedereen was even tevreden met zn hitjes-trance.. kan ik in komen... maar:

ID&T wordt steeds meer ruk. Ze doen voornamelijk nog rebroadcasts (opnieuw uitzenden van oude sets :rolleyes: ), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over :( en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer :(
magrec
jammer (not)
FunkySimon
Ik weet al voor welk bedrijf hij nu gaat werken!!

25 jarig contract afgesloten!

Hij krijg onder andere een Kaas van de zaak, en natuurlijk een
cheese-s-m!

Doet ie goed hoor!
HBtje
wies die leuke blonde meid links op de foto?
BaRTeZ
chantal janzen :eyespop:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland