return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Johan Gielen stopt bij ID&T Radio

@win
Nou ik vond hem op Qontact 2003 HMH in ieder geval bar slecht... :nervous:
Glaniskanis
<== hangt de vlag uit
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by HBtje
ok niet iedereen was even tevreden met zn hitjes-trance.. kan ik in komen... maar:

ID&T wordt steeds meer ruk. Ze doen voornamelijk nog rebroadcasts (opnieuw uitzenden van oude sets :rolleyes: ), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over :( en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer :(

nee man! overdag is VET relaxt! lekkere relaxte club met af en toe wat gave urban muziek tussendoor! En edith de doos is helemaal TOP :D

alleen die homo in de ochtend is ruk.

ik vind id-t eigenlijk alleen maar beter worden :)

p.s zn nieuwe release (flash & dreamchild) zijn 2 geweldige platen!
eieregooie
Fresh FM > ID&T Radio

en dik ook...

Maar eerlijk is eerlijk... Dreamchild en Flash roxx0rzen :)
Donna
Zow,echt wel!

Gielen is typisch zo'n dj waar idd iedereen altijd over discussieerd,waardoor ie t ten eerste at least waard zal zijn om door zovelen op zoveel manieren te worden besproken en beoordeeld te worden (men moet maar net de zin hebben die moeite te nemen over je na te denken nl)
En ten 2e zit ie toevallig wel al jarenlang tussen de top dj's,dus naja je kunt zeggen wat je wilt,maar ergens zal er toch iets van kwaliteit in die man huizen:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland