return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Oranje polsbandjes voor respect

raoel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wake up, die ZIJN er al.

mmm

Jammer, ik ben benieuwd of jet het veel gaat zien...

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het is gewoon een dikke hype. Op marktplaats werd laatst 70 euro geboden voor een gele!

Jammer genoeg is er een hype ontstaan rondom de gele bandjes. Of dat dat ook gaat gebeuren met die nieuwe kleuren en de bijbehorende gedachtes betwijfel ik.

Het overkopen van zo'n geel bandje is uberhaupt al onzin. Je steunt Armstrong's stichting omdat je hem waardeert en respecteert en geeft om het goede doel. Ik ken ook mensen die um niet dragen, ik doe dat wel. Waarom?
Tja, niet dat ik ermee loop te pronken, maar op deze manier laat je toch zien dat je sport/wielren liefhebber bent en hem steunt. Mooi is dat je daardoor met wildvreemde mensen aan de praat raakt. Al enkele leuke gesprekken gehad.

Meer bieden voor zo'n bandje is gewoon dom en doorverkopen met winst, dan ben je een stakker. Je houdt um of je geeft "je winst" aan de stichting van Armstrong.
FunkySimon
ik stort nog liever 1 euro op een rekening van een goed doel dan dat ik met zon bandje ga lopen..
Magicbas
Ik vind die polsbandjes zoiezo helemaal niks, ongeacht de kleur of de mening erachten :o

Als je van de tennisbaan afkomt, oké...maar om gewoon mee rond te lopen? We worden net modepoppetjes...:eyes:
Eye-Riz
quote:
Originally posted by MaGiK54
Die wordt uit protest gedragen door iemand die zonder respect behandeld is door iemand anders en helemaal pimpelpaars geslagen is.

Goeie ??? :toothless

mhihihihi :)

(good to see you again Magik!)
eieregooie
quote:
Originally posted by Disney
Zometeen hele regenboog om je arm!

Da's wel vet :wtf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland