return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Oranje polsbandjes voor respect

MaGiK54
quote:
Originally posted by Eye-Riz
kan iemand iets verzinnen voor een paarse? vind ik wel een mooie kleur :)

Die wordt uit protest gedragen door iemand die zonder respect behandeld is door iemand anders en helemaal pimpelpaars geslagen is.

Goeie ??? :toothless
Eye-Riz
nee man, wie wil daar nou aan meewerken
:conf:
raoel
Ik hoop niet dat er van zulke bandjes gaan komen.

Nu gaan andere organisaties de livestrong bandjes min of meer namaken, maar wat wil men ermee bereiken? Het moet zogenaamd iets symboliseren of iets in die trant?
Opbrengst gaat naar een goed doel? Een willkeurig doel dus.

De opbrengst van de livestrong bandjes (die gele) ging naar de kanker stichting van Lance Armstrong, de man achter het gebeuren. Daarom waren ze ook geel!
Ik draag er één omdat ik respect heb voor wat die man heeft gepresteerd en om zijn stichting te steunen.

Zonder een direct verband tussen de organisatie en het doel dat de opbrengst krijgt zie ik zulke acties niet zitten.
@win
Ik koop ze wel omdat ik het idee erachter goed vind en omdat het leuke collector's items zullen worden :D Maar ik ga niet weer met zo'n ding om mijn arm lopen...
SnuggLe
quote:
Originally posted by raoel
Ik hoop niet dat er van zulke bandjes gaan komen.

Wake up, die ZIJN er al.

Die bandjes zijn bull. Net of je geen respect kan tonen zonder zo'n bandje? Het is gewoon een dikke hype. Op marktplaats werd laatst 70 euro geboden voor een gele!

Gezeik dit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland