|
|
| Ruben_Dubbink |
Hey,
a.s. zaterdag is het zover: m'n eerste grote feest, en wel TranceEnergy! Heb er megeveel zin in! Alleen vraag ik me af
wat ik nu wel en niet moet doen/meenemen naar zo'n feest!
Heeft er iemand tips voor mij? Misschien een stomme vraag, maar
daarvoor ben ik dan ook een tranceaddict in training ;)
Voor degene die naar TE gaan, HAVE FUN!!!!!
Greetz RubDub |
|
|
| raoel |
Nou ik zou zeker je kaartje meenemen, en geld is ook niet onbelangrijk.
Ik weet niet of snoepjes meeneemt??? Want dat kan natuurlijk ook.
Maar wat moet je meenemen
Ik snap je vraag eigenlijk niet zo.
Ik zou vooral niet te veel meenemen, alleen wat je echt nodig hebt. Anders loop je e de hele avond mee rond, en das zeer irritant.
Ja trouwens, ik weet iets, zo'n klein buisje met wat deo/A-shave, da kan misschien wel van pas komen als je last hebt van stink zweet :D
Want als je een beetje fatsoenlijke party ganger bent, zweten zul je :whip: |
|
|
| Miss Proximus |
| Wees vooral gewoon jezelf en....doe aub NIET mee aand die HEEEEEY-HOOOO hype grrrrrrrr :D dan ben je dus nieh cool :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Het enige wat ik meeneem is:
- Los Geld (je kunt je portemonnee wel meenemen maar laat dan de meeste troep thuis).
- Kaartje...
- Telefoon (niet dat je m hoort of voelt, maar toch...)
- Sigaretten
- "Snoepjes" op m'n meest heilige plaats
Thats it. Meer heb ik niet mee op zo'n avond.
Voor de rest valt zo'n feest wel mee met wat je moet dragen. Gewoon jezelf zijn en zwaar uit je plaat gaan.
Ow ja, geen grote bek hebben op zo'n feest. Je heb ze er tussen zitten die zonder enig pardon je ff neer hoeken.
Voor de rest is de sfeer echt super. Bijna iedereen is relaxt en wil wel ff ouwehoere.
Kom gewoon om 00:15 naar de Meeting, zal wel lache zijn.
Ik kom ook waarschijnlijk (?!?!?!?!?)
Anders veel plezier...
GReeTZ |
|
|
| Blik |
gewoon helemaal uit je dak gaan, zoek een rustig plekje uit waar je ruimte hebt en dans tot je erbij neervalt
(als je neervalt is het tijd om naar huis te gaan :D) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|