|
a.s. zaterdag Umania, Black Hole Night
|
|
|
| eieregooie |
| Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben :p |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben :p |
zozo alvast feli :p
alsk geld had was ik wel gekomen jah.... clubavondjes vind ik steeds vetter :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Cor en Ton zuigen big time dus zal zeker niet hiero heen gaan. |
|
|
| Matthijs |
| Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|