|
|
| nwopper |
Pim had niet moeten winnen, onzin. Als ie nog geleefd had, dan had hij vast niet de grootste Nederlander geweest. Maar wordt hij doodgeschoten, dan is 'ie opeens een soort legende/mythe/oppernederlander. Terwijl heel veel mensen het niet met hem eens waren toen hij nog leefde. Nu lopen we allemaal te knikken en quasi-interessant te doen 'Ja. Pim Fortuyn had het altijd bij het goede eind'. Als er over een jaar of 10 weer zo'n verkiezing wordt gehouden is vast Theo van Gogh de Grootste Nederlander.
Het is natuurlijk ronduit beestachtig wat de twee is overkomen, maat het lijkt wel zodra er een kogel/mes aan te pas is gekomen, dat opeens alle beledigingen van beiden aan het adres van diverse bevolkingsgroepen gerechtvaardigd zijn. Dan zijn het opeens de Grote Nederlanders. Persoonlijk vond ik Theo van Gogh een lul, namelijk... En Pim Fortuyn iemand die absoluut niet bij de 'normale' mens stond....
Ik had Willem van Oranje gekozen...waar was NL zonder de Vader des Vaderlands, niet? |
|
|
| Teknikol |
| Kromme uitslag, zullen volgende keer wel betere kijkcijfers krijgen. Ik denk namelijk dat de teleurstelling van veel mensen (dat is de indruk die ik hier bijv. krijg maar vooral ook uit mijn omgeving) niet opweegt tegen de nieuwsgierigheid van ons volk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Mensen verhuizen naar het buitenland omdat hier zoveel buitenlanders zijn...:conf: :conf: |
Ja, moelijk te snappen he? Kijk, buitenlanders is een ruim begrip.
En het zijn eigenlijk niet eens buitenlanders, het zijn allochtonen, waarvan nu een ZEER groot gedeelte in NL is geboren. Hokjes.... :S
Maar wie/wat heb je liever naast je wonen: 100 fransen of 100 turken/marokkanen et cetera? Om het heel kort door de bocht te zeggen.
Dus daarom zou je kunnen verhuizen naar een mooi ander land waar dit soort segregatie niet is.
Snappez vous?
Ik had het erover dat HB moest verhuizen ;) |
|
|
| lake10 |
| Stond Tiesto overigens ook in de top 100?... Ik kwam wel Borsato tegen (kan het nog gekker?) maar het Tijs niet gezien... En wat betreft de nummer 1, tja... over 50 jaar is ie vast niet meer nummer 1... maar Willem van Oranje had voor mij ook niet gehoeven, dankzij hem zitten we vast aan een waardeloos koningshuis... dus doe mij maar Johan "ieder nadeel heb zijn voordeel".... |
|
|
| jp |
Volkert is ergste Nederlander geworden...
En Mussert dan? :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|