|
|
| HBtje |
tja
Nederland wordt inderdaad steeds triester..........
:rolleyes: |
|
|
| 6iki_Snake |
| Eens over Willem van Oranje en Fortuyn. Fortuyn heeft niets bereikt. Terwijl Willem van Oranje de landsvader is. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by 6iki_Snake
Terwijl Willem van Oranje de landsvader is. |
jah maar het was wel weer een duitser.
Kijk ten eerste is het een kansloos programma. Ten tweede is het net zoals Snuggle zeg een soort djmag lijst. Hoe kan je een Anne Frank met een Cruijf vergelijken. Niet dus.
Ze hadden het programma beter de 10 grootste Hollanders kunnen noemen.
Wat ik daarentegen wel geinig vind is dat verschillende linkse media en personen zoals Marcel 'links lullen, rechts vullen' van Dam hier toch een grote you krijgen.
Over het feit dat sommige mensen zeggen dat alleen maar domme mensen op Pim hebben gestemd slaat natuurlijk nergens op. Is bij elke sms en telefoon stem een compleet persoonlijk profiel meegekomen ofzo? Staat er in elke sms het IQ, EQ, salaris en politieke kleur?
Nee dus.
Het is maar een tv programma, het is niks officieels. Waarom zo serieus er op reageren? |
|
|
| M_Peror |
Ik hoorde net iets op tv dat de KRO de uitslag heeft gecorrigeerd en nu toch Willem van Oranje de grootste is. Iets met een computerfout bij het tellen... :conf:
Dat zou me toch wel een flater zijn zeg, als ze nu de uitslag van gisteravond moeten gaan corrigeren nadat de hele landelijke media eroverheen zijn gevallen. :clown: |
|
|
| HBtje |
LOL !!!!!
behoorlijk kansloos maar wat mij betreft wel een betere uitslag |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|