return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Pim Fortuyn: De grootste Nederlander

Cosmic
quote:
Originally posted by basd
x2

x3
eXos
Over een week praat niemand er meer over ;)
M_Peror
Dat hoop ik ook, want dit slaat eigenlijk nergens op.

Je kunt pas grote Nederlanders kiezen als je het allemaal historisch gezien een beetje in perspectief kunt plaatsen. Je kunt altijd veel later pas zeggen wat er achteraf belangrijk is gebleken (gebeurtenissen of personen). Ik betwijfel ten zeerste of mensen over een halve eeuw nog steeds op Fortuyn zouden stemmen... nou dan vind ik de titel "aller tijden" een beetje overdreven.

Ze hadden gewoon een grens moeten stellen. Alleen maar Nederlanders die al minstens 50 jaar dood zijn of zo. Dan krijg je pas een beetje reeel beeld.

Voorbeeldje. Voor de top 100 aller tijden op de radio hebben ze toch ook een grens van nummers die minstens drie jaar oud zijn of zo? Anders kiezen teveel mensen voor de populaire tracks van het moment, en je weet toch pas achteraf welke nummers echte klassiekers worden.
NoisyNeil
quote:
Originally posted by @win
Kunnen we iedereen die op PF heeft gestemd niet het land uitzetten? Wat een debielen :whip:

Jacobine Geel verwoorde het op het einde heel goed...

Een half miljoen mensen het land uit? Sparen we wel mooi ruimte mee op :stongue:

Jammer dat Pim op 1 stond, uit die lijst is Antoni van Leeuwenhoek het meest nuttig geweest als je het mij vraagt. Door hem is onderzoek naar veel soorten ernstige aandoeningen makkelijker geworden en zijn er levens gered :) Net als die man van het kunsthart, ergens rond nummer 20 genoteerd? Hoe heete hij ook alweer... Wolff?
Matthijs
Tsja echt onzinnig zo'n verkiezing inderdaad. De meeste mensen hebben gewoon niet het vermogen om alles in het juiste historische perspectief te plaatsen, waardoor je een uitslag als deze krijgt. Daarbij komt dat Fortuyn feitelijk helemaal niet zo veel voor Nederland betekent heeft, aangezien hij vermoord werd voordat hij zijn invloed echt kon laten gelden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland