return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Dode bij illegale houseparty

Eye-Riz
Ik denk ook dat de discussie een beetje zinloos is (hoewel wel interessant, hihi). Tim is cameraman, dus zal het vanuit die positie bekijken, en ook zijn werk verdedigen. Ik van mijn kant bekijk het vanuit organisator-positie en bescherm dus eerder de house scene (hoewel wij met Nexus dus juist altijd probeerden om dit soort dingen te voorkomen door WEL vergunningen te hebben, WEL je zaakjes voor elkaar te hebben, want wij waren ons maar wat bewust van het eventuele risico... met name natuurlijk nog eens na Volendam!) Dit is precies waarom wij niet aan illegaal deden (ok, op de buitenfeestjes na, hihihi!)
Maar goed, juist door de verschillende points of view krijg je hier een discussie die ja tegen nee wordt. Maar desalniettemin, ga gerust verder :D Ik hou wel van discussies, zolang jullie maar niet beginnen te schelden en lieve jongetjes blijven :p

en oja Tim, WIE ZEGT HIER DRIE MAANDEN NIETS!!!!:whip: ;)
Eye-Riz
quote:
Originally posted by SnuggLe
Excuses vent! Helemaal niet gezien dat van Iris ;)
En is het nu gerecht, gedicht of bericht? ;):p

Btw veel plezier je vrije weekend, sorry ik ben d'r niet! :( Excuses... moet werken op Revolution! We motten snel weer een keer naar een feestje met zijn allen, mooiste zou zijn als Iris er ook draait :D

Nou, kom maar op, mijn agenda ziet er als volgt uit:

26 nov: Grimbergen (BE)
17 dec: Acid Vitamin (de Helling, Utrecht)
18 dec: 3rd BIT (Leeuwarden)
25 dec: Shut Up and Dance (Catacomben, Den Haag)
.. jan: Mindbenders (Lunatic, Enschede)
05 feb: PsyFi vs Swingbrothers (Symposion, Utrecht)
.. mrt: Poema (utrecht)
02 apr: De Helling (Utrecht)
kolkiewolkie
mindbenders was toch 10 december?
Eye-Riz
yep, maar is uitgesteld naar januari. wel jammer, in deceomber zou met Roog en San zijn... maar de eigenaar deed nogal moeilijk hoorde ik.
kolkiewolkie
:(

Hopen dat het niet langer uitgesteld word want dan ben ik weg uit Enschede

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland