|
|
| magrec |
| Het was een zeer kort stukje waarin een aantal mensen werden geïnterviewd en een paar beelden van een illegaal feest. Vooral veel beelden van de brand e.d. |
|
|
| Eye-Riz |
| niet echt zinnig zoals verwacht dus... tja, de media ook... :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| Maarja, maar om meteen te legaliseren??? Kansloos! |
|
|
| New Wave |
Hoe willen de mensen het dan het liefst in de media zien?
Lieve mensen die alleen maar glimlachen en met het verhaal komen dat ze een super feest hebben gehad? Er is een grote fik geweest (heb het met me ogen kunnen zien) en er is een dode gevallen..... dat de media de feiten dan in een item draaid is heel normaal. Is dus niet onzinnigs maar objectief bekeken vanuit de dingen die gebeurt zijn. |
|
|
| Eye-Riz |
Sorry Tim, maar de media zijn meestal helemaal niet zo objectief, en zijn nogal goed in het ophitsen.
Ik vind het vrij normaal dat er een item over komt, het is tenslotte nogal wat, maar ik durf te wedden dat de research weer uitermate schaars was. Media belichten vaak maar één kant van een zaak. En vaak de minst goede kant, want alleen daar zitten kijkcijfers in, wat hebben ze nou aan goede dingen? Sensatie, daar gaat het om. Op zich soms ook nog wel weer logisch soms dat ze maar één kant belichten, zolang ze niet op de andere kant gewezen wordt. Maar daar zouden research teams dus meer moeite moeten doen.
Kom niet aan met dat de media objectief is (of is het toch meervoud? ;))... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|