|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zo ben je van je moslimgeloof af. :D Maare leuk report hoor heb het niet gelezen maar het ziet er leuk uit Harmen. :D Maar ik heb ook echt mooie Earth feestejes mee mogen maken gelukkig. :D
En heb je al X-box live???? Dan gaan we Halo 2 doen samen. :D:D:D |
Ik moet die kabel hier nog ff doortrekken als ik de kamer van mijn zus heb. Op dit moment dus nog geen xbox live...:(
owja filmpje
http://pix.tekhead.net/pix_2004_11_...th2004_1113.AVI |
|
|
| Remy D |
Nou lekker schraal weer dan!! :mad: Het is wel weer heel phat op X-box live!! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Het was ondertussen goed druk geworden in de kleine zaal en de sfeer was zoals altijd op earth..goed..handen in de lucht joelen, fluiten een heerlijk openminded publiek. Van jong tot oud van rocker tot hiphopper alles liep rond en iedereen kwam maar voor 1 ding. FEEST!
|
:tongue3 VET! zo hoort het! :crazy: echt super report en ik had er erg graag bij willen zijn, helemaal na het lezen van je report! Infusion dus super goed en Taylor knalde er op los? draaide hij ook breaks?
en lache filmpje alleen veels te kort! heb je niet meer?! :D :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
:tongue3 VET! zo hoort het! :crazy: echt super report en ik had er erg graag bij willen zijn, helemaal na het lezen van je report! Infusion dus super goed en Taylor knalde er op los? draaide hij ook breaks?
en lache filmpje alleen veels te kort! heb je niet meer?! :D :cool: |
Om eerlijk te zijn. Ik heb geen breaks gehoord. Rui da silva moest alleen alter ego - rocker draaien. Kasey draaide echt hele freaky plaatjes echt super lekker om op los te gaan gewoon.
en helaas nog niet meer filmpjes. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
draaide hij ook breaks?
|
Breaks zuigen :p Moet je maar trance gaan luisteren ;) :p
Maareh...leuk report Harmen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|