|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ben je niet aangenomen bij pliesie van lelystad? |
Nope, ze zochten toch meer ervaring... stom, hadden ze ook aan mijn cv kunnen zien. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Weer een draaivraagie voor Eye-Riz waar draai je in Den Haag op 1e kerstdag ?? |
In de Catacomben, bij Shut Up and Dance.. zie www.shut-up-and-dance.nl
Vorige keer was echt heel erg leuk! Als je wil komen, laat het even weten, dan zet ik je wel op de gastenlijst!
D'r staat trouwens een mix van me op www.fluokim.tk (helemaal rechts beneden op de site), dus als je alvast in de mood wil komen...
x |
|
|
| eieregooie |
| Heb weer veel te veel gewerkt dit weekend :p Vandaag lekker chillen en House Of Flying Daggers kijken :) |
|
|
| Matthijs |
| Gister naar de Now&Wow geweest, met o.a. Roog en Benny Rodrigues achter de draaitafels. Was echt een lekker feestje, goed publiek met echt niet normaal veel lekkere wijven!!! :crazy: Ik heb er weer van genoten! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Gister naar de Now&Wow geweest, met o.a. Roog en Benny Rodrigues achter de draaitafels. Was echt een lekker feestje, goed publiek met echt niet normaal veel lekkere wijven!!! :crazy: Ik heb er weer van genoten! :D |
Ja was het wat?? Wil ook wat vaker naar dat soort feesten, maar komt er nooit van. Roog lijkt me wel relaxed! Bij dat soort feesten is er altijd een blik vrouwen open getrokken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|