|
|
| jp |
Klaarblijkelijk is er nog nooit een topic over geopend. Bij deze dus:
Wat is het slechtste feest waar je geweest bent en waarom
Trance Energy 2004 en Capital 2002 waren de slechste feesten ooit.
TE vanwege het slechte geluid, goedkope aankleding, TMF publiek en matige DJ's. Shame on you ID&T :mad:
Capital was het toppunt: PvD komt niet opdagen, geluid was bagger, overal ADO supporters en kampers, wc's die overstroomden, pissen tegen de muur, drugsmisbruik ten top, parkeerdrama. Geldverspilling ten top :( :(
De TA meetup was overigens top :D |
|
|
| magrec |
Massive 2001 in het beursgebouw in eindhoven.
Johan Gielen die met zijn aansteker voor de draaitafels gaat staan. Scott bond met een boutset net zoals armin alleen ferry was goed bezig en sensation 2001. ik denk dat ik 80% van de tijd op een stoeltje heb gezeten.......
owja capital in de statenhallen. Mijn god wat een pauper publiek zeg. Setje van sander kleinenberg was wel goed..rest van de avond maar doelloos wat rondgelopen omdat je zelfs niet meer in de kleine zaal kon komen. Door de ta's en wat andere bekenden was dit niet mijn aller slechtste feest want dat is sensation 2001. |
|
|
| ahp2002 |
Vorig jaar impulz was een ramp, verschrikkelijk volk, slechte doorstroming voor mensen die gewoon kaartje hadden (had gelukkig guestlist) en wc's die te ranzig waren voor woorden. James Holden draaide wel relaxed, G&D ook maar die stonden voor 10 man en een paardenkop.
Verder nog een keer een avondje I Love Trance, waar ze kaarten voorverkocht hadden, maar waar Armin dus had afgezegd om in Engeland te draaien. 2 uur in de rij ofzo (had ook nog spacecake op, die niet lekker viel). Kwamen we binnen stond die spider bijna hardstyle te draaien, lekker dus. Wel na kritiek geuit te hebben in gastenboek, gastenlijstplaatsen gehad om t goed te maken, goeie actie!
Verder Tiësto in de vernieuwde Lexion was gruwelijk erg, wat een volk, voelde me een beetje rondlopen als die gasten van "In Dusk Till Dawn". Wat een drugstent, te erg....
Voor de rest viel t wel mee eigenlijk |
|
|
| Remy D |
| Mijn slechtste feest ooit was een cd release party van bitte ein beat in Zoetermeer! Wat een mongolen daar!! Verder heb ik me altijd wel goed genoeg vermaakt!!!! |
|
|
| basvh |
| ooit eens op een feestje in utrecht gedraaid. stonden echt max 30 man binnen. Uiteindelijk wel al die mensen aan het dansen gekregen in tegenstelling tot andere djs. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|