|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Massive 2001 in het beursgebouw in eindhoven.
Johan Gielen die met zijn aansteker voor de draaitafels gaat staan. Scott bond met een boutset net zoals armin alleen ferry was goed bezig en sensation 2001. ik denk dat ik 80% van de tijd op een stoeltje heb gezeten.......
|
Word! Wat een rukfeest!
Iederen 3 minuten moesten de ing deuren open / muziek uit om door te luchten! Hoorde daar wel voor het eerst 'live' "We come one!" van Faithless, dat was wel leuk. Verder allemaal kloteboeren die Heeeeeee Hoooooo riepen en "Boeruh! Boeruh!". Verder geen sfeer en geen aankleding. Beetje jammer dit feest.....
Verder was Innercity 2002 echt RUK, dat was tegelijkertijd mijn laatste 'betaalde' ID&T feest (al had ik 90 ID&T muntjes ivm werken voor hen die nog opmoesten en ik zodoende gratis binnen was). De progressive was een doorloopzaal, het lopen was KUT en je moest door de zaal met Tiesto waar het NOG drukker was dan elders. Bah!
Tin en Tim en Bastiaan waren toen het enige lichtpuntje samen met Harmen, beetje stom ouwehoeren :D |
|
|
| moogwai |
Ik vind Massive ook nog steeds een van de beste feesten waar ik ben geweest!!!
Wat een geweldige line-up :crazy: Echt iedereen draaide daar goed, zelfs Johan Gielen draaide toen ok! Het toen nog superonbekende Flight 643 dat 3 of 4x werd gedraaid. Armin die the sound of Goodbye draaide, Scott Bond's wereld set! Ferry en Marco draaide erg sterk.
Ja ok, over sommige zaken die Snuggle ook opmerkte valt wat over te zeggen, Maar ik denk dat ik nog naar zelden of nooit een feest meemaak waar de muziek zo vet was!
Kutste feest vond ik Trance Energy in Heerenveen. Scott bond en Judge Jules draaide toen vrij goed, maar de rest...
Bovendien was het geluid daar echt ruk, en Friesland is gewoon errrg ver weg :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Word! Wat een rukfeest!
Iederen 3 minuten moesten de ing deuren open / muziek uit om door te luchten! Hoorde daar wel voor het eerst 'live' "We come one!" van Faithless, dat was wel leuk. Verder allemaal kloteboeren die Heeeeeee Hoooooo riepen en "Boeruh! Boeruh!". Verder geen sfeer en geen aankleding. Beetje jammer dit feest.....
|
Idd als ik slim was geweest had ik toen moeten besluiten om nooit meer naar trens feestjes te gaan maar ja moest zo nodig naar sensation dat jaar en daarna was het echt einde trens. Ik had gewoon niet moeten gaan naar sensation...1e sensation met cox, tiesto en vath is nog steeds legendarisch en 1 van de hoogtepunten uit mijn feestcarriére de afgelopen 4,5 jaar. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik vind Massive ook nog steeds een van de beste feesten waar ik ben geweest!!!
........maar ik denk dat ik nog naar zelden of nooit een feest meemaak waar de muziek zo vet was!
|
inderdaad!
| quote: |
Kutste feest vond ik Trance Energy in Heerenveen. Scott bond en Judge Jules draaide toen vrij goed, maar de rest...
Bovendien was het geluid daar echt ruk, en Friesland is gewoon errrg ver weg :p |
volgens mij was dit de PPK editie, ben er toen niet geweest maar die tune gaf me toen zeker wel kippenvel! :cool: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond dat ook wel leuk feestje jah :D
Maarre kutfeest hmm... sjahh... Capital komt wel in aanmerking idd, maar heb me daar uiteindelijk nog best wel vermaakt... |
ik was straalbezopen die avond, ik kreeg voor me 20 euro, 27 muntjes dus dat was goedkoop alcohol tillen :) .. dus niet super kunnen genieten van de muziek maar het was wel super gezellig met gewoon een TA massa van 20 m2 :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|