return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Is dit het begin?

New Wave
Weer een Islamitische school (uden) in de fik en weer een kerk (Boxmeer) in de fik.......Is dit het begin?

Ik heb altijd niets gesnapt waarom noord ieren nu nog lopen te kutten om godsdiensten. Nu vind het ook plaats in Nederland.
Het gaat 1 grote teringzooi worden in Nederland........Jammer dit.
dj_spare
zou me nix verbazen als dit het begin van het eind is :(
Jantjeuh
Wat leven er toch ongelooflijke randdebielen in dit land..

Zien die idioten die die basisschool in de fik hebben gezet nou niet in dat dit soort acties (mogelijk) alleen maar meer moslims in de armen van het extremisme drijft?

En dan zie je op sites als Fok.nl dat een behoorlijk aantal Nederlandse jongeren dit soort acties ook nog goed probeert te praten of zelfs toejuicht. Te triest voor woorden.. en maar zeiken over die enkele Marokkanen die blij waren met de dood van Theo van Gogh. Maar goed, dit zegt misschien meer over het gemiddelde niveau van de mensen die daar reageren dan over Nederlanders in het algemeen.
eieregooie
Oh oh oh... wat een doemscenarios weer...
SnuggLe
Nee, d'r is nog veel meer:

Leden van het arrestatieteam uit Den Haag zijn gewond geraakt etc etc: kijk teletekst. Handgranaten gegooid en een hele buurt afgezet.
Ik moet daar zo langs fietsen, tis heel dicht bij bureau Rijswijk waar ik werk............. ben benieuwd.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland