return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ik wilde even weten.....

Eye-Riz
Chicane, jij luie hond, move your ass yourself! :p

Basd, je krijgt een herkansing: 10 december moet ik weer in Enschede draaien. Dit keer in een tent called Lunatic. Ken je die? Is dat wat?

Hey Magrec, long time no see! Klote van die enkelbanden, kijk maar uit dat je je niet forceert, dan hou je je hele leven er last van!

Eieregooie: ik zou ook niet weten hoe en wat, wie heeft er toen foto's gemaakt dan?! Shame, zomaar een foto van ons maken, en het dan niet laten zien! Gaan we voor de herkansing? Gauw? Eens?
basd
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Basd, je krijgt een herkansing: 10 december moet ik weer in Enschede draaien. Dit keer in een tent called Lunatic. Ken je die? Is dat wat?

Niet vaak geweest, maar het is wel een aardige tent.. Ik zal het zeker in de gaten houden. Kan zijn dat ik die avond toch al behoorlijk reden tot feesten heb ivm afstuderen, dus wie weet kom ik wel even langs.
eieregooie
quote:
Eieregooie: ik zou ook niet weten hoe en wat, wie heeft er toen foto's gemaakt dan?! Shame, zomaar een foto van ons maken, en het dan niet laten zien! Gaan we voor de herkansing? Gauw? Eens?

Het was een of andere gozer met een hele grote :p En de herkansing... ik houd mijn mail in de gaten hoor :D Als t een keer uit komt kom ik zeker langs :)
Lynxx
quote:

Goh, gaan ze in de lunatic goeie muziek draaien?? Vrijdag ook al een progressive feestje. Dichter bij huis kan niet.

Ontopic: welkom terug, al heb ik je geloof ik je alleen maar zien draaien op Addiction.
franzelare
welcome back honney ;)

lang niet gezien en leuk dat je hier weer eens je neus laat zien :)

p.s. ik leef ook nog steeds ja!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland