|
|
| Eye-Riz |
.... hoe het met iedereen gaat!!! ik weet het, tijdje niet meer hier geweest (ik wist zelfs mijn wachtwoord niet meer helemaal), maar goed, Kolkie heeft me overgehaald maar weer eens te verschijnen. Dus ik wil graag weten hoe het iedereen is vergaan het afgelopen jaar. Ik wil alle ellende, roddels, bijzonderheden, vreugdevolle gebeurtenissen, achterklap en romances horen!
(K) voor iedereen! |
|
|
| eieregooie |
Welkom terug!
:D
Ik heb volgens mij nooit die foto gevonden die van ons gemaakt is op Addiction :( |
|
|
| magrec |
Hey iris,
welkom back :)
Hoe gaat het met het draaien? Ik wilde in September nog naar dat feestje waar jij en quintin zouden draaien maar daar kwam weer een ander feestje tussen :nervous:
Met mij gaat alles prima..op 1,5 maand na rustig aan doen vanwege gescheurde enkelbanden maar a.s. vrijdag weer ff los :p (na 1,5 maand rust) |
|
|
| basd |
Wie was jij ook alweer?
:p
Sorry voor het ontbreken van de support laatst in Enschede (Mindbenders was het toch?), maar het kwam niet echt lekker uit. |
|
|
| Chicane |
Zeg Iris, ons strandhuisje heeft nodig een poetsbeurt nodig en me kleren moet ook weer eens gestreken worden... dus leuk dat je terugbent.. maar ga eens verdorie gauw aan de slag ja! :whip: :mad:
Ow ja, welkom terug Riz :D (K) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|