|
|
| Esrem |
Ok, voordat er in de voorstelhread te veel offtopic gepost wordt, maar ook omdat ik zelf met vragen omtrend dit onderwerp rondloop, deze nieuwe thread.
Mijn hoofdvraag is eigenlijk:
Waarom houden zo weinig vrouwen van trance?
Heb al een aantal mensen lastig gevallen met deze vraag, maar nog geen bevredigend antwoord gekregen. Dus misschien kan iemand die me geven en ook nog een manier verzinnen om meer vrouwen te bekeren tot een van de mooiste muziekstylen die er bestaat:D
Zelf geef ik meestal als verklaring dat trance te lomp is. Alleen ben ik zelf ook vrouw en ik vind mezelf toch niet heel erg lomp:rolleyes: Verder zijn er wel meer vrouwen die van hardcore en dat soort houden. Is t zo dat ze niet voor de middenweg willen gaan, alleen uitersten kiezen? Of hele softe, dansbare muziek zoals R&B of dan maar meteen helemaal lomp en dus hardcore?
Ik begrijp t in ieder geval niet en weet niet of jullie mannen hier, het me kunnen vertellen, aangezien het voor mannen op meer gebieden een probleem is vrouwen te begrijpen:tongue2 Maar, give it a try:) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Esrem
aangezien het voor mannen op meer gebieden een probleem is vrouwen te begrijpen:tongue2 |
:mad: Not funny!
Maar anyway>
Ik denk dat het gros van de vrouwen die naar feesten gaan gewoon een leuke avond willen hebben en niet zo op de muziek letten. Ook willen ze vaak dansbare muziek en zie je qua verhouding meer vrouwen op groove-club feesten.
Trance is toch wat minder dansbaar dan groove-club-house! |
|
|
| SnuggLe |
Kan je niet beter zeggen vrouwen en housemuziek?
Vrouwen zijn zeker wel into trance/housemuziek, alleen laten ze dat nooit zien op fora. Dansen is belangrijker voor hen. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by basvh
:mad: Not funny!
Maar anyway>
Ik denk dat het gros van de vrouwen die naar feesten gaan gewoon een leuke avond willen hebben en niet zo op de muziek letten. Ook willen ze vaak dansbare muziek en zie je qua verhouding meer vrouwen op groove-club feesten.
Trance is toch wat minder dansbaar dan groove-club-house! |
Over dat laatste punt ben ik het niet met je eens. Ik cind trance juist beter dansbaar, maar smaken verschillen.
Ik denk dat er genoeg vrouwen van trance houden, maar het boeit ze niet zoveel als ons mannen om hele fora onder te spammen. Ze hebben t volgens mij al druk genoeg met het Viva-forum:p
Mannen kunnen zich, als ze zich eenmaal ergens in verdiepen, veel verder gaan in een bepaald iets (in dit geval trance) dan vrouwen volgens mij...
Maar gelukkig er zijn altijd uitzonderingen, zoals ook hier met jou en nog een paar vrouwelijke NLTA's. |
|
|
| Matthijs |
Ik denk inderdaad dat het met de 'dansbaarheid' van de muziek te maken heeft, dat vrouwen liever naar clubs gaan waar meer groove-achtige muziek of R&B gedraaid wordt.
Dan maak je wel terecht een punt dat er wél veel vrouwen naar de echte harde feesten gaan terwijl dat ook niet echt 'charmante' muziek is. Wellicht dat het er iets mee te maken heeft dat de hardere muziekstijlen vaak meer een manier van leven zijn, met diverse bijbehorende kenmerken als kleding, kapsel e.d. Voor trance gaat dit fenomeen denk ik veel minder op, waardoor het wellicht een minder solide basis van vaste liefhebbers heeft. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|