return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Vrouwen en trance?

Esrem
quote:
Originally posted by New Wave
Vraag het anders aan Esrem, als psychologe moet ze toch weten hoe vrouwen te hersenspoelen zijn :D

Breng ze onder hypnose en laat ze trance horen en zeg dat ze er van houden. Het is op die manier ook gelukt meisjes te laten geloven dat ze verkracht zijn:s
sndh
idd, wat de boer niet kent, vreet ie niet. Het hele verhaal over dansen ben ik het ook mee eens trouwens. Het is een beetje van beiden. Op trance dans je als vrouw nu eenmaal niet supersensueel of sexy, r&b leent zich daar veel meer voor. Het sexy willen zijn speelt denk ik wel degelijk een rol.
Bovendien, inderdaad, het is niet zo toegankelijk als het lijkt. Tiesto is wel toegankelijk, maar ik geloof dat de echte trancewereld net ff groter is dan het bedrijf tiesto.
ach en als ze eenmaal zoals esrem heerlijk meespringen en schreeuwen op jump the next train (ik hou niet van het nummer, u write the rules was 1000x mooier), dan is de volgende stap dat ze prog leuker vinden ;)
Kunnen we ook nog een discussie over houden!
franzelare
vrouwen.... je kunt beter weed verbouwen! (trust me!!)

denk dat vrouwen zich juist het beste in trance en progressive kunnen vinden omdat dat wat vriendelijker en makkelijker toegankelijk is.

ik ga zelf ook naar hardcore en zelfs naar terror feesten en daar zie je bijna geen vrouwen.
bij techno zie je wel vrouwen maar ook niet veel.

bij trance zie je juist de meeste vrouwen van alle dance stijlen in mijn ogen.
@win
quote:
Originally posted by franzelare
vrouwen.... je kunt beter weed verbouwen! (trust me!!)

denk dat vrouwen zich juist het beste in trance en progressive kunnen vinden omdat dat wat vriendelijker en makkelijker toegankelijk is.

ik ga zelf ook naar hardcore en zelfs naar terror feesten en daar zie je bijna geen vrouwen.
bij techno zie je wel vrouwen maar ook niet veel.

bij trance zie je juist de meeste vrouwen van alle dance stijlen in mijn ogen.

Ik denk dat er op groovy/clubby feestjes nog net wat meer komen ;)
Is ook de meest vrouwvriendelijke vorm van house imo :)
emma
er zijn best wel veel trancetrutjes hoor...
ze gaan alleen niet zo snel achter hun peeceetje over muziek praten, ze gaan liever gewoon uit en misschien praten ze er wat over met hun vriendinnen maar niet met vreemde internetjongetjes :p

Ik moet trouwens ook even melden dat er in Nederland meer trancetrutjes zijn dan in België...
(Nederland is gewoon leuker dan België)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland