return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Vrouwen en trance?

@win
quote:
Originally posted by New Wave
Zachtjes trancemuziek draaien als ze slaapt :) Misschien helpt dat :p

Ik zal het eens proberen :p
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Ik zal het eens proberen :p

Vraag het anders aan Esrem, als psychologe moet ze toch weten hoe vrouwen te hersenspoelen zijn :D
Esrem
Oh dat nummer was maar gewoon n voorbeeld...
@win
quote:
Originally posted by Esrem
Oh dat nummer was maar gewoon n voorbeeld...

Ja maar laat ze nou net dat ene nummer leuk vinden, vandaar dat ik het even zei ;)

Verder draai ik gewoon trens als ik in mijn eentje ben :p
Lynxx
Mijn ervaring met vrouwen en muziek is dat ze net als boeren zijn: wat een boer niet kent, dat vreet ie niet.

Oftewel, ze vinden alleen bekende muziek leuk: R&B en top40 muziek enzo. Ze denken dat Trance zoiets is als de nummers van Tiesto, en dat vinden ze "wel leuk". Maar daar houdt het dan wel weer op.

Trance is wat minder toegankelijk misschien. Wat me ook opvalt is dat op trance feestjes de meeste vrouwen met hun vriend mee is. Je ziet niet zo veel groepjes van alleen vrouwen (behalve bij Tiesto dan).

Trance is gewoon een minder mainstream dan andere muzieksoorten, en daarom zie je er denk ik minder vrouwen.

Dj's zijn ook bijna altijd mannen.... Waarom dat???
Net als vrachtwagen chauffeurs en timmermannen. Misschien is house muziek wel te mannelijk ofzo?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland