|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basvh
wanneer???
de ster was vroagah echt the place to be, heb daar echt legendarische avonden meegemaakt in ijn leeftijdsperiode 14-17. tegenwoordig is het niet veel meer. met carnaval was het wel weer leuk maar op een normale zaterdag avond is het redelijk leeg. |
LOL! De Ster... ja... vroegah :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by M_Peror
LOL! De Ster... ja... vroegah :toothless |
Vroeger echt doldwaze avonturen meegemaakt door! Kwam je om 21 uur binnen en om 2130 volle bak tot 3 uur!
Helaas in de periode 2002/2003 heeft het management kapitale fouten gemaakt. Prijzen te ver verhoogd, geen vernieuwing qua muziek/decor/sfeer/uitstraling. En in 2002 een massale uitloop qua Ster-gangers die opeens naar house feesten gingen. |
|
|
| SnuggLe |
Wintersport in Le Corbier:
 |
|
|
| robin |
!! Over 6 dagen mag ik ook snowboarden!
La toussuire/Le corbier (skipas voor beide dacht ik)
Ik eis (zou het op prijs stellen :happy2: ) als snuggle wat meer over zn reis en het gebied wil posten
:D
(kan niet wachten verdomme :D) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by jp
Effe chillen met de homies

Amsterdam
|
Dat sex palace zie ik vanuit mn raam, die homies foto van je zit 50 meter hemelsbreed van me vandaan, maar wat me opvalt is dat bij jou de straat ook opengebroken ligt jp, zijn ze bij jou ook al zo lang bezig? Heb namelijk al een halfjaar geen weg noch stoep voor mn huis, ik word er niet goed van! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|