|
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven
|
|
|
| Partyhardy! |
Gaaf om de reacties te lezen! :) heb Bas en Hitman en de gang uiteraard nog gezien! :cool:
ben nu nog helemaal gaar :crazy: maar het was echt mooi om mee te maken. Locatie is echt te cool! geluid was ook perfect! :cool: Het was uitverkocht :D maar daarom wel té druk! iets minder mensen had wel gemogen dan was het helemaal perfect geweest! :tongue3 |
|
|
| tango |
Ik liep rond een uurtje of 2 van onze auto naar het klokgebouw maar tot onze grote verbazing kwamen we allemaal mensen tegen met jassen die ons vertelden dat er geen jassen meer gedropt konden worden in de kluisjes. Er was geen garberobe en de kluisjes waren allemaal vol :whip: Dus toen maar meteen teruggelopen naar de auto om de jassen daarin te droppen om vervolgens zonder jas richting klokgebouw te begeven. Meteen Onno tegengekomen die ons de snelste weg naar binnen wees (bedankt nog kerel ;))
We waren echt binnen 2 minuten binnen. Ook helemaal geen geouwehoer gehad bij de bonnen, barren en toiletten. Buiten de kluisjes dus echt top geregeld. Was idd een beetje aan de drukke kant, maar niks vergeleken met innercity!
Voor de rest goeie muziek en weer het sfeertje wat we van extrema gewent zijn, sluit me bij de rest van de reacties aan :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tango
Ik liep rond een uurtje of 2 van onze auto naar het klokgebouw maar tot onze grote verbazing kwamen we allemaal mensen tegen met jassen die ons vertelden dat er geen jassen meer gedropt konden worden in de kluisjes. Er was geen garberobe en de kluisjes waren allemaal vol :whip: |
dat was inderdaad echt een pruts actie :( had denk ik te maken met dat het te druk was en er hebben veel mensen denk ik maar 1 jas in een kluisje gestopt ipv meerdere...
En ik kon gisteren niet op de naam komen maar weet weer welke onwijs vette plaat ik 2x voorbij heb horen komen door Marcello en ik meen Funk D'Void gedraaid => Sebastian Ingrosso - Get It Back die knalt er echt waanzinnig in! :eyespop: |
|
|
| basvh |
ik werd trouwens echt goed gefouileerd bij de ticket service ingang. Portomonnee (hoe schrijf je dat nu ook al weer in het goed Hollands :D ) ging helemaal open, alles werd bekeken.
is dit altijd zo extreem bij extrema?
Trouwens die edit just kick edit van Saunderson was pas vet!
MY HOUSE IS YOUR HOUSE AND YOUR HOUSE IS MINE :crazy: :crazy: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
ik werd trouwens echt goed gefouileerd bij de ticket service ingang. Portomonnee (hoe schrijf je dat nu ook al weer in het goed Hollands :D ) ging helemaal open, alles werd bekeken.
is dit altijd zo extreem bij extrema?
|
Don't know, dit verschilt denk ik gewoon per persoon die je fouileerd :)
De hele avond is ook uitgezonden op 3FM, erg gelachen met Edwin Diergaarde, hun studie zat bij ons in het productie hok, echt kicke :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|