|
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
Nee, dan had je er maar bij moeten zijn:o |
Goh :o
Je kan niet overal tegelijk zijn.
En jij download zeker nooooooooit? :rolleyes: |
|
|
| tango |
| Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by tango
Ik hoop voor Steve Rachmad dat zijn set niet is uitgezonden want hij maakte echt fout na fout....Zat er echt vaak dik naast. Hopelijk draait hij 29 januari beter met dave clarke in the matrixx. |
Draaide Rachmad nou voor of na die back2back set van hem en Mull? Ik vond namelijk de dj voor die b2b-set zwaar meesterlijk en volgens de time-table zou dat Rachmad zijn geweest, maar daar twijfel ik nu aan! :D
Maar wat een super feest was het. Het is lang geleden dat ik het op een feest zo los heb zien gaan. Als je dit dan vergelijkt met TIC, m'n laatste feest hiervoor :D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Draaide Rachmad nou voor of na die back2back set van hem en Mull? Ik vond namelijk de dj voor die b2b-set zwaar meesterlijk en volgens de time-table zou dat Rachmad zijn geweest, maar daar twijfel ik nu aan! :D
Maar wat een super feest was het. Het is lang geleden dat ik het op een feest zo los heb zien gaan. Als je dit dan vergelijkt met TIC, m'n laatste feest hiervoor :D |
Rachmad was degene die na de b2b set draaide (die neger :p) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
dat was inderdaad echt een pruts actie :( had denk ik te maken met dat het te druk was en er hebben veel mensen denk ik maar 1 jas in een kluisje gestopt ipv meerdere...
|
Wij hebben ons best gedaan iig... 4 jassen in 1 kluisje gestampt!!!
En fouileren was idd erg grondig!
Verders was t een vette avond. Heb me prima vermaakt!!! Dikke pluim voor Extrema weer! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|