return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
TA forums offline !

Magicbas
ok, dus ik zit vanmorgen ff te kijken op het forum of er nog iets interessants is gepost...ging prima, totdat ik besloot eindelijk is een wat langere post te maken. In het Theo draadje had ik wat quotes gemaakt en daar een (naar mijn doen) flinke lap tekst onder geschreven met mijn mening etc.

Ik tevreden, druk ik op post....blanko scherm :conf: Ok, nog is proberen....blanco :eyes:
Is het forum gewoon echt foetsie!!:eyespop:
Hij doet het nu dus weer, maar heeft mn reply in Theo niet gesaved....en ik dus ook niet. Stom stom stom :eyespop:

Naja, misschien de volgende keer als ik weer moed heb verzameld om een onderbouwde post te maken :crazy:
HiGH_NrG
Doffe ellende man... :rolleyes:
sndh
en toen had je een nutteloze dag gehad... :haha: :haha:
Magicbas
Nah, dat valt wel mee...heb een setje voor mezelf gedraaid :P Ging wel lekker moet ik zeggen! Ben niet een ster ofzo, beetje als bedroom dj plaatjes aan elkaar mixen voor de fun. Maar de laatste tijd heb ik wat meer tijd gemaakt om te mixen en dan is het wel leuk als je een btje vooruitgang merkt.

Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? ;)
basd
quote:
Originally posted by Magicbas
Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? ;)

Meer dan genoeg. Kijk maar eens wie er allemaal in de DJ Talk-sticky thread hier posten. Zegt wel genoeg denk ik.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland