return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
NIEUWE Tiesto

TranceFool
Woooeeeiii, er komt een nieuwe Tiesto :D:D:D:D. Schijnt een wereldplaat te zijn. Gielen heeft em op promo en al weles gedraaid. Paar mensen die ik ken hebben em gehoord en het schijnt een wereldplaat te zijn.:)
Heeft iemand hier meer info over??:D

*edit* Mensen die naar TE gaan zet je oren goed open bij Gielen :D:D:D

Latuurrzzz....
M5
[vooroordeelmode]

Als Gielen :whip: hem draait zal het wel niet veel soeps zijn

[/vooroordeelmode]
moogwai
De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...
TranceFool
quote:
Originally posted by M5
[vooroordeelmode]

Als Gielen :whip: hem draait zal het wel niet veel soeps zijn

[/vooroordeelmode]

Nah, dat vinnik nou wel een beetje raar vooroordeel, de mensen die naar TE gaan zullen het wel merken, weet wel zeker dat ie em zal draaien:D
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...

Dat zou ik echt niet weten, maar het schijnt dat Gielen een nieuwe promo heeft van Tiesto.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland