|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja dat zou zeker cool zijn en zo is hij ook echt zo relaxt volgens mij. En wat betreft die promo heeft iemand hem al gehoord dan? |
Die promo is gewoon lethal industry (al hoop ik het niet) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
nee dat hoop ik ook niet, want dat zou beteken dat het geoon al een bekende is met alleen wat nieuwe remixen waarschijnlijk van marc o'tool en way out west |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Een gozer die ik ken zegt dat ie niet op 'In My Memory' staat, dus laten we het hopen :) |
|
|
| Jesse |
Ik heb ergens op een site gelezen dat de promo armageddon heet.
gozer heeft ook foto van de plaat op zn site gezet. Dikke vette bull natuurlijk, gozer typt allemaal vreemde zinnen met Her En der af En Toe Ineens een Hoofdletter en is ook totaal geen ster in zichzelf uitdrukken in de Engelse taal... Allemaal crtap wat er op die site staat, als je eens wilt lachen, surf eens naar http://www.djravix.nl/ , echt, je komt niet meer bij.
BTW heb ik ook Tiësto's album gekocht (ja gekocht ja) en....er is wel degelijk verschil met de Japanse release. Het 1e nummer duurt 11.05 en de Japanse 8.34.
Suburban train duurt 10.22 in tegenstelling tot de 8.24 op de Japanese CD.
Ow en voor degene die Urban Train altijd al bekend vonden klinken en ook Kid Vicious - Re Form (Original) in hun collectie hadden....er staat ook vermeld dat hij samen met tiësto het nummer heeft gemaakt.
Maar dat wisten jullie natuurlijk lang làng ;)
Mzzl |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jesse
als je eens wilt lachen, surf eens naar http://www.djravix.nl/ , echt, je komt niet meer bij.
|
WHAHAHAHAHHA, ik lach me dood om DJ RAVIX
ff een paar quotes:
"He Make's, Remake's , Mixes And Remixes Music Like no other Dj."
"I've Use Vinyl and sometimes if there is a song that I can't get on vinyl I've Use Cd's (Not that I Buy them or something like that)"
"I've use: 2 Turntables \ 1 Mixer \ 1 Amplifier \ 1 Discman (Found at a junkyard<-----WTF!!!!) \ 2 Speakers And A Multimedia PC"
Nou, DJ ravix mag weleens opletten tijdens zn Engelse les, er zitten alleen maar taalfouten in, in plaats van op de vuilnisbelt naar spullen zoeken:D:D:D
en dan de beste van allemaal.....
Dj Ravix - *** The Legend Continues *** |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|