return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
DJ_Siesta suspended

eieregooie
Er lijkt lichte ophef over de suspension van DJ_Siesta. Voor mij was het echter een duidelijke zaak. Dus hier een verduidelijking en een mogelijkheid tot repliek, zonder daarmee andere threads te verstoren.

quote:

De reden dat ik Siesta gesuspend heb, is dat hij terug viel in het gedrag waar hij eerder al eens voor gesuspend was. Eergisteren zag ik hoe hij in een thread SnuggLe weer persoonlijk aanviel. Gezien het verleden van Siesta heb ik daarop besloten hem direct, zowel publiek als in prive, te waarschuwen. Daarbij heb ik op basis van zijn verleden besloten hem slechts eenmalig te waarschuwen, en heb dat 2 maal benadrukt. Uit de reactie van Siesta maakte ik op dat hij dondersgoed wist waar het over ging. Namelijk het persoonlijk aanvallen van medegebruikers, op zaken die in de betreffende thread totaal niet ter zake doen, en als beledigend worden ervaren. Ik heb deze maatregel op eigen initiatief genomen.

Vandaag ontving ik bericht van SnuggLe waarin hij me wees op de opmerking van Siesta met betrekking tot SnuggLe's vriendin.
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
nee idd jou meisje zou nooit verkracht worden, zei hebben misschien nog smaak (ik uit mn mening) :rolleyes:

Dit is geen mening, dit is een regelrechte belediging aan het adres van SnuggLe. Hoe je het ook wend of keert. Siesta suggereert hier dat "zei" (marokkanen), een groep waarover Siesta enkele posts eerder duidelijk en in directe bewoordingen zijn minachting heeft geuit, zich nog niet aan SnuggLe's vriendin zouden willen vergrijpen omdat zij "misschien nog smaak" zouden hebben. Een zin als "Ik vind je vriendin lelijk" is een weergave van een mening (die overigens nog steeds een belediging is). De bewoordingen van Siesta zijn geen mening te noemen.

Tevens is Siesta teruggevallen in het kleineren van andere gebruikers (en een zekere bevolkingsgroep for that matter). Woorden als "peerhoofd (kennen we de foto nog?), marokkaantjes en kerel" heb ik voorbij zien komren. In de context waarin Siesta deze woorden plaatst kunnen deze ook niet bepaald als vriendelijk of "goed bedoeld" worden ontvangen, en is het enige doel van deze vorm van taalgebruik provocatie.

Eerlijgezegd was ik verbaasd een aantal maanden geleden toen ik Siesta's naam weer zag verschijnen op dit forum. Ik had namelijk niet verwacht dat die suspension ooit nog eens gelift zou worden. Vervolgens leek het allemaal vrij goed te gaan, Siesta deed weer normaal mee aan threads en er werden zelfs voorzichtig weer grapjes over en weer gemaakt tussen Siesta en SnuggLe... Maar sinds gister is dat helaas weer helemaal omgeslagen. Blijkbaar heeft Siesta toch niet geleerd van z'n vorige suspension. Ik zal ook niet twijfelen om bij de volgende vertoning van dergelijk gedrag ook DJ Gerrit te suspenden, aangezien we hier met dezelfde persoon te maken hebben.

In het kort dus eigenlijk: Je kan anderen niet doelbewust beledigen, en je vervolgens verschuilen achter het feit dat het slechts een mening is.
ambs
super actie van je, ei! ben het helemaal met je eens
jp
Hoe lang duurt deze ban?
eXos
Die ban had al wel eerder gemogen :)

In mijn tijd als mod deden ze er nog een stuk moeilijke over!

Wel grappig,

[3:19pm] * Joins: siesta
[3:20pm] <siesta> zo anders ben ik weer ff gesuspenned van ta.com
[3:20pm] * siesta was kicked by *** ( OFF !! (60 min. ban) reason: spammmmmmmmmm !)
[3:20pm] * *** sets mode: +b *!siesta@*.fr.home.nl
[3:19pm] * Joins: siesta
[3:23pm] <siesta> ik d8 laat ik weer eens mijn echte vrienden hier op taforum
[3:24pm] <siesta> opzoeken
[3:24pm] * ******* sets mode: +b *!*siesta@*.joure1.fr.home.nl
[3:24pm] * siesta was kicked by *** (Banned)

:haha:
nwopper
Ik heb t niet echt gevolgd ofzo....maar die opmerking over Snuggle's vriendin vind ik echt hufterig....dus dat zegt al genoeg... Echt, wat een kutopmerking...:whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland