return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
DJ_Siesta suspended

Blik
prima gedaan, ik had precies hetzelfde gedaan. Hij zat al op het randje op een gegeven moment en zo'n opmerking is gewoon hufterig en nergens voor nodig
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het was een discussie, maar zoals ik al zovele malen heb gezegd: discussieren kunnen velen hier niet.

Nog zwak uitgedrukt als ik naar de Theo van Gogh thread kijk en dan met name naar het oudste lid hier :rolleyes:
Massive84
quote:
Originally posted by Jappio
Nog zwak uitgedrukt als ik naar de Theo van Gogh thread kijk en dan met name naar het oudste lid hier :rolleyes:

die hele thread mocht niet groter worden dan 10 paginas.

verneukte discussie.

Agree to disagree please.
Rudy
quote:
Originally posted by Jappio

U talking to me?
Donna
Ik denk 2 me,al zou ik niet weten waar ik me beledigend tegenover iemand heb gedragen of whatsoever.
Je hebt verschillende soorten mensen en daarbij ook verschillende manieren van reageren,en ook zijn er mensen die zich in zo'n discussie niet eens mengen omdat ze niet willen reageren om welke reden dan ook.

Zolang een mening eerlijk en onderbouwd gegeven wordt mag ie gewoon geuit worden.
Ik zou niet weten waardoor je dat over mij zou zeggen 2 be honest,maar daarentegen vind ik dat nou ook niet direct belangrijk genoeg om daar opheldering voor te vragen,mits je je graag wilt uiten ofcuz,das ook ok

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland