return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
DJ_Siesta suspended

Donna
Tis een kutopmerking en ei heeft ook gehandeld zoals een objectieve mod hoort te doen,en dat weet ook Gerrit zelf wel.
Want t maakt nie uit of je nou een hekel hebt aan iemand of niet,tis niet slim iemands kwetsbare plekken proberen op te zoeken dmv beledigingen,je zet juist jezelf ermee in een kwetsbare positie.

Ik blijf erbij dat er over en weer opmerkingen zijn gesmurft tegen elkaar en niet alleen door Gerrit.
Hij wordt nu wel neergezet als bliksemafleider terwijl er meerdere donderstenen meehielpen het onweer te veroorzaken;)
Creamfields23
Deze zin had ik nog niet gespot in die thread met name omdat er een beetje en twist was ontstaan in die thread die me weinig boeit. Bij deze vind ik dat ook al heb je nog zo'n hekel aan een persoon zoiets zeg je gewoon niet.

P.S. Donna zegt eigenlijk wat ik hier nog eigenlijk aan toe wil voegen. Ik denk dat de onderlinge Veteż / haat / ergernis meer een aanleiding was om dit te plaatsen.
SnuggLe
Onderlinge vete valt wel mee hoor. Ik heb niets tegen Siesta irl or what so ever. Op het forum ook nie t, mits hij niet zo raar persoonlijk doet etc.

D'r zijn over en weer opmerkingen gesmurft, maar nergens verlaag ik me dat ik persoonlijk mensen ga kleineren of ga en. Zo ben ik niet en dat zal ik ook nooit doen. Het was een discussie, maar zoals ik al zovele malen heb gezegd: discussieren kunnen velen hier niet.

Nogmaals, ik heb zeker niets tegen Siesta persoonlijk. Vond het wel weer normaal gaan de laatste tijd, heb nergens ooit een steek onder water gegeven. Ik heb zelf deze ban ook niet aangevraagd, alleen Ei de bij de 2e opmerking aan zijn belofte gehouden ;)

Maarja.....zoiets zit in het aard van het beestje. 3 maanden verder en d'r is weer zoiets ben ik bang.
MaGiK54
Dit zat er natuurlijk aan te komen, verders heb ik in deze geen mening.
Teknikol
Eens met de ban/suspension whatsoever. Mening hebben is 1, het bespreekbaar maken van elkaars argumenten is een 2de. Kun je dit niet en moet er koste wat het kost iemand beledigd worden om zo je onkunde maar niet te hoeven facen, sja dan houd het op. Eigen schuld dikke bult.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland