return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Gerrie Kneteman overleden

jp
quote:
Vandaag is de bondscoach van de Nederlandse wielerploeg en ex-wielrenner Gerrie Kneteman op 53-jarige leeftijd overleden. Kneteman werd onwel tijdens een ski-training in Bergen (Noord-Holland) en overleed korte tijd later in het ziekenhuis.

Kneteman, ook bekend als 'de Kneet' werd bekend als wielrenner door zijn wereldkampioenschap in 1978, twee overwinningen in de Amstel Gold Race en zijn tien etappe-overwinningen in de Tour de France. Hij sloot zijn carriere in 1989 af.

Wat is dat voor een dag vandaag :(

Kon altijd erg om die man lachen. Echt een markante sportheld. Het winnen van het wereldkampioenschap en de emotie die hij daarbij toonde is een van de meest indrukwekkende sportmomenten ooit.
Asperge
Wat ene kutdag zeg RIP:(
magrec
:( :(
New Wave
Zwaar kut dit alles.....
Creamfields23
Als ik de naam Gerrie Kneteman hoor moet ik altijd denken aan een reclame die hij ooit heeft gedaan met daarin de woorden: Ik ga dood en ik dacht altijd dat hij een of andere ernstige ziekte had en op korte termijn zou sterven. Echt een afschuwelijke reclame toenertijd vond ik en hij is desondanks toch nog te vroeg vertrokken. Rust in vrede!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland