|
|
| SnuggLe |
| quote: | Uitgegeven: 2 november 2004 09:46
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:52
AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen omstreeks 9 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. De dader zou nog voortvluchtig zijn.
De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken.
|
Nou lekker...na Pim Fortuyn de tweede Nederlander die door wie/wat dan ook is vermoord om zijn mening. Theo van Gogh had altijd wel 'radicale' meningen, maar om dit nou weer te doen.
Het werd net bevestigd op het journaal. Heel apart.
Ik wil niets gaan zeggen over mogelijke groepen/mensen die hem vermoord zouden kunnen hebben, maar ik kan het bijna wel weer raden hoe het zit......
Wordt weer fijn, alle ophef de komende tijd hierover.
SnuggLe |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou lekker...na Pim Fortuyn de tweede Nederlander die door wie/wat dan ook is vermoord om zijn mening. Theo van Gogh had altijd wel 'radicale' meningen, maar om dit nou weer te doen.
Het werd net bevestigd op het journaal. Heel apart.
Ik wil niets gaan zeggen over mogelijke groepen/mensen die hem vermoord zouden kunnen hebben, maar ik kan het bijna wel weer raden hoe het zit......
Wordt weer fijn, alle ophef de komende tijd hierover.
SnuggLe |
wtf!
nou had de man natuurlijk altijd wel extreme denkbeelden, maar tis natuurlijk nog een stuk extremer om hem dan ff neer te steken.
btw:
| quote: | Theo van Gogh vermoord in Amsterdam
AMSTERDAM De cineast Theo van Gogh is
vanmorgen in Amsterdam vermoord.Zijn
productiemaatschappij zegt dat hij is
doodgeschoten,de Amsterdamse tv-zender
AT5 meldt dat hij is neergestoken.
De dader zou door het Oosterpark zijn
gevlucht,maar door een agent in zijn
been zijn geschoten op de Mauritskade.
Bij dat incident zou ook de motoragent
zijn getroffen.
Het Oosterpark is afgesloten.De ME en
de technische recherche zijn aanwezig.
Filmmaker en presentator Theo van Gogh
(47) is een aantal keren bedreigd
geweest vanwege zijn uitgesproken
standpunten over de Islam. |
Ben benieuwd of ze de identiteit van die gast nog bekend gaan maken :nervous: Verdachte is in ieder geval opgepakt. |
|
|
| dj_spare |
democratie... waar moet dat nou heen
ok een veelgehoorde kreet, maar je mag waarschijnlijk geen mening meer hebben die afwijkt, daar kan ook Snuggle over meepraten ;) |
|
|
| Disney |
WTF!!!
Kom net binnen hier en hoor t...
Vrijheid van meningsuiting wordt weer es geweld aangedaan. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
democratie... waar moet dat nou heen
ok een veelgehoorde kreet, maar je mag waarschijnlijk geen mening meer hebben die afwijkt, daar kan ook Snuggle over meepraten ;) |
Inderdaad....democratie is weer ver te zoeken. Ik kan me hier ECHT ontzettend pissig over maken. Zonder dat ik presedenten wil scheppen en meteen een dader aan wil wijzen, maar het zal wel een moslim zijn. Zouden wij eens moeten doen, een radicale imam vermoorden die wat over NL-ers zegt, of als homo omdat hij stomme dingen over homo's zegt.
Sjonge jonge jonge jonge, echt te triest dit weer! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|