|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en die dodenlijst: Dat was dikke bull van de Telegraaf, zoals ik al dacht. Amsterdamse politie sprak het tegen in ieder geval. Of zien mensen hier weer complottheorieen in? |
Dat suggereer jij... De politie hoeft toch niet meteen alles toe te geven als er wat wordt gevraagd. Die lijst kan natuurlijk best bestaan, maar dat de politie zich er nog niet over uit laat. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
offtopic:
we zijn nog steeds bezig met de discussie? ik stel voor dat we er vanavond een biertje op drinken, en als we terugkomen is deze topic gesloten ;) |
Ja lekker, jij betaald?
Koekje erbij?
Maareh... Donna/RV: we verschillen gewoon dik van mening over zoiets. Ik begrijp jullie punten gewoon zeker wel en de reactie ook, maar ik ben het er alleen niet mee eens. Vind het wat kort door de bocht. Verder hou ik niet minder van jullie hoor :toothless
Nu vind ik het allemaal wel best, make love, not war! :D Laten we onze agressie op die kl*te marokkanen richten, die paar die ECHT rot zijn (nee niet generaliseren) ipv hier. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat suggereer jij... De politie hoeft toch niet meteen alles toe te geven als er wat wordt gevraagd. Die lijst kan natuurlijk best bestaan, maar dat de politie zich er nog niet over uit laat. |
Tsja:rolleyes:
Dan kan je ALLES wel aannemen. De politie hoeft toch ook niet meteen te zeggen dat Balkenellende eigenlijk een radicale moslimimam is, en de marsmannetjes al geland zijn in de vorm van Bush?
Zo blijf je bezig...:clown: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja:rolleyes:
Dan kan je ALLES wel aannemen. De politie hoeft toch ook niet meteen te zeggen dat Balkenellende eigenlijk een radicale moslimimam is, en de marsmannetjes al geland zijn in de vorm van Bush?
Zo blijf je bezig...:clown: |
Het zijn toch Imaamse moslims? Of moet er een koppelteken tussen? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Het zijn toch Imaamse moslims? Of moet er een koppelteken tussen? :p |
Kijk maar uit, ik ga radicale actie ondernemen vanavond! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|