return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 
Theo van Gogh vermoord!

Donna
Ik gebruik gewoon niet graag het "alle" woord als ik t over een groepering heb,tis altijd een deel waar ik over praat,kan een klein,iets groter,groot of heel groot deel zijn :P

Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat wanneer mensen voor de keuze gesteld worden wanneer t dus tot een "oorlog" zou komen,wat hopenlijk niet t geval gaat zijn,om zich tot moslim te bekeren en ze niet in de weg te staan,ik velen onder ons (inclusief mezelf) waarschijnlijk niet in staat acht om trots strijdend ten onder te gaan voor t vaderland.
En ik weet dat dit nu ontzettend belachelijk klinkt maar wat er nu gaande is,is gewoon 1 van de dingen waar ik ECHT niet mee te maken wilde krijgen in mn leven,namelijk t aan de stok krijgen met een groepering die de koran een eigen leven laat leiden en moord voor Allah en hier zelfs nog dik van geniet ook..

Deze groepering is ook nog eens zeer trots en enorm snel beledigd als t om t geloof gaat,en als je t al over generaliseren hebt,ben je bij deze mensen aan t juiste adres,wij zijn met zn allen gewoon een stel kaaskoppen met de intiligentie van een domme koe;)
Vroegah waren er ook echt wel goeie duitsers,vriendschappelijke banden tussen joden en duitsers waren er zeker ook,maar toch ging de oorlog gewoon zn gang.

De groep extreme moslims is volgens mij echt veel groter dan vele mensen beseffen en tis niet dat ik wil overkomen alsof ik de allesweter ben maar een situatie als deze is nog niet eerder op dit nivo in dit land aanwezig geweest.
Plus wat er ook bijkomt is dat nu ze A hebben gezegt,ze zich zo goed als verplicht zullen voelen ook B te moeten zeggen,anders gaan ze naar mijn id voor zichzelf en hun aanhang op hun bek.
Ieder voor zich zal t gevoel nu hebben zich te moeten bewijzen en neer te zetten voor de ander en de gemeenschap,dus waar stopt dat dan?..
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic

niet 20 maagden, maar 72....

Trouwens, wie wil er nu 72 vrouwen met een snor, met een dichtegenaaide kut, een potgeur onder de oksels en waar de vliegen uit de mond vliegen? :D Dan spoort er echt iets niet :D
Donna
Nee geen geiten,maagden!;p
Optimus
méééééééh
moogwai
quote:
Originally posted by Hitman
Brief aan Hirshi Ali

Helemaal geflipt die vent:nervous:

idd. Echt niet normaal dat zo'n figuren hier gewoon rondlopen :( :nervous: :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland