|
|
| magrec |
| Het wordt tijd dat deze extremisten gewoon linea reacta het land worden uitgezet. Wat mij vooral verbaasde was dat ik gisteren hoorde dat er 150 radicale moslims continu in de gaten werden gehouden maar dat er misschien nog wel een paar 100 meer zijn alleen hebben ze niet genoeg personeel om al die mensen in de gaten te houden. |
|
|
| New Wave |
| Als Wilders en Hirshi Ali ook worden gepakt verwacht ik een grote oorlog in Nederland. Als je die brieft lees krijg je toch steeds meer het vermoeden dat er iets niet klopt bij die mensen. Ze horen hier gewoon niet thuis...simpel als wat..... En die 150 andere extremisten...oppakken, terug sturen en in marokko hun paspoort afpakken en opsluiten. De rotte appels moeten gescheiden worden van de goeie appels. |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als Wilders en Hirshi Ali ook worden gepakt verwacht ik een grote oorlog in Nederland. |
met wie? moslims?
lol. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Donna
Zo zeggik dat ook niet,dus kom daar nie mee,en btw,wij nederlanders worden net zo hard met grote getalen moslim als we voor die keuze gezet worden. |
Ik volg je niet meer. Je zegt dat je niet bedoelt dat de moslims aan de kant van de extremisten gaan staan als het tot een oorlog komt. Maar nederlanders bekeren zich dan wel net zo hard (als in net zoals de moslims) als het zover is. :conf:
Of sloeg dat zo zeggik dat niet op een ander deel van de kwoot? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|